Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gezonde plant?? volledig zonder voeding!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    gezonde plant?? volledig zonder voeding!!

    Korting op 420shop
    Is het een mannetje of een vrouwtje? is hij gezond?? Is gegroeid in potgrond van de Lidl wat ha ik doen om deze nu in de bloei te zetten??
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      een foto dichterbij de zijtakken zou handig zijn om te zien of het een mannetje of een vrouwtje is heb je het zaadje gekocht gekregen in een topje of wat? verder zou ik lampen kopen hps led of spaarlampen (voor spaarlampen heb je wel hogere wattage nodig en bijv niet 1 sterke, maar meerdere lampen dit is meestal beter. hoe oud is de plant tegen die tijd als het gaat ruiken zou ik wel een tentje kopen met afzuigsysteem en koolstof filter en anders zou ik wachten tot volgen jaar en dan lekker buiten kweken.

      mvg

      Comment


        #4
        Dat ligt eraan wat voor plantje het is ?

        Die vaatdoek mag je wel uit je kweekkast doen eh ..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Je potgrond heeft standaard voeding. Dus je plant heeft voeding binnen.
          De voedingswaarden in universele potgrond zijn lang niet voldoende voor een hele teelt. Zeker niet als je plant meer dan 11 weken moet bloeien.
          Je medium zal nog voor het einde van de teelt volledig uitgeput zijn en dat zal wegen op kwaliteit/kwantiteit. Potgrond aanreiken is toch maar een kleine moeite en een lage kost?

          Comment


            #6
            In eenntopje van boeren jonges wiet

            Comment


              #7
              Indicamed ik zou nog even wachten maar het is waars een een hermafrodiet dat betekent dat het een mannetje en een vrouwtje is dat is bijna altijd uit zaadjes die in toppen zitten van de shop volgende keer gwn een zaadje kopen.

              Comment


                #8
                Zie niet super veel

                Comment

                Bezig...
                X