Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tent voor 5+ Planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tent voor 5+ Planten

    Korting op 420shop
    Hey allemaal !

    Ik ben van plan om na mijn buitenkweek een binnenkweek te starten.
    Ik wil ongeveer 5-10 planten, ik heb veel gelezen Forums, kweekverslagen, reviews
    Alleen ik kom er niet over uit.. Welke tent? een zelf bouwen een kopen? welke lamp daar ben ik al over uit, als het 5 planten worden wil ik deze gebruiken: Philips SON-T PIA Plus 400W E40 (MASTER)

    Als ik voor meerdere planten ga de 600w versie van die lamp.

    Kan iemand mij een tent aanraden? liever niet boven de 300euro.
    Thanks

    Groetjes!

    #2
    Welke tent maakt niet uit, zolang het doek dik genoeg is. Of dat nu mammoth is of secret jardin of iets anders. Best neem je een lamp met digitale vsa en geen gewone met metalen ballast zoals die son-t van philips.

    Comment


    • Conficker
      Conficker commented
      Editing a comment
      Hey bedankt voor je antwoord! ik ben helemaal nieuw met indoor kweken.. dus ik heb eigenlijk geen idee welke ik zou moeten kopen, zou je mij een lamp met digitale vsa kunnen aanraden voor ongeveer een 150x150x200cm ? ik heb het liefst een 400w

      Super bedankt!

    #3
    400w is perfect in een 100x100 tent

    150x150 moet je meer richting 1000w gaan denken


    kijk eens op greensell.nl bijvoorbeeld.

    Comment


      #4
      Niet als je de ruimte niet volledig wilt benutten, dan kan 400 ook. Evsa's zijn er van zoveel merken. Ik had zelf de lumii, was daar tevreden van. Heb je nog oa bal, lumatec, dimlux, gavita enz.

      Comment


      • Conficker
        Conficker commented
        Editing a comment
        Als ik een vsa aanschaf wat zijn daar de voordelen van? het word minder heet toch? dat is voor mij een nadeel aangezien het in de winter best koud is op de plek waar ik kweek.
    Bezig...
    X