Wat is er aan de hand???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fallas
    Advanced Stoner
    Member
    • Jun 2008
    • 53

    #31
    Re: Wat is er aan de hand???

    Thx

    Zal er zeker goed op gaan letten en als het toch doorzet maar!!!

    Grtz

    Fallas

    Comment

    • bulles
      Retired
      • Nov 2008
      • 1

      #32
      BEESTJES die ik nog nooit eerder heb gezien!!!

      Beste mensen, ik kweek inmiddels toch al een aantal jaar en heb iedere oogst mijn hok ge-update (verbeteringen zoals cappileerders etc.), ik heb ook nog niet eerder beestjes gehad (wel eens spint, maar ik weet inmiddels wat ik daar aan moet doen), maar nu kwam ik gister op mijn hok en controleerde zoals altijd ook de onderkant van de bladeren en nu zag ik op een aantal bladeren kleine gelige bruine "rupsjes" (?????), wie kan mij aub vertellen wat dit is en wat ik er mee moet doen, er zit nog niks in mijn toppen en nog niet alle planten hebben het!! PLease, help me!!!!


      met vriendelijke groet,

      Bulles

      Comment

      • westport
        Wicked Grower
        420 MemberLucky Member
        • Aug 2008
        • 3847

        #33
        Beestjes
        Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:44.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

        Comment

        • zion
          Advanced Grower
          • Feb 2008
          • 1056

          #34
          Yow bulles. Hopelijk heb je je antwoord al gevonden.

          Zou je ook zo vriendelijk zijn om je effe voor te stellen?

          Greetz,
          zion
          Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 17:44.

          Comment

          Bezig...