Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ge kunt ook afzuren met bruiswater. Weet niet of die pH- van de growshop zo natuurlijk zijn. Dat is corrosive he.
Ok ge hebt niet veel nodig, maar het zit er toch maar mee in anders he.
Wel, ik heb telers al zien spoelen met kraantjeswater gewoon. Maar heel uw plant en uw medium is nu al aangepast op die 6,5 dus blijft daar gewoon bij?
Spoelen is niets anders dan water te geven zonder voeding en als je ph de hele kweek 6,5 hebt gehad doe je dat nu ook.
Bruiswater nergens voor nodig heeft de natuur ook niet
Comment