Minimale snelheid softbox

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • witpen
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Feb 2014
    • 1354

    #1

    Minimale snelheid softbox

    Korting op 420shop
    Vandaag een cli-mate frequentie controller gekocht en je kunt de minimale percentage instellen nu vraag ik mijn welke deze is voor de 550m3 softbox.
    Nu gebruik ik een uniteck 5 stappen regelaar en deze begint volgens de fabrikant rond de 20%.
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #2
    De laagst instelbare waarde op mijn sms climat controller is ook 20% en ik gebruik deze waarde ook en de softbox ondervind geen problemen en blijft mooi draaien .

    Comment

    • witpen
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 1354

      #3
      Ik denk ook dat het op 20% procent zet.

      Comment

      • smoker2002
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2010
        • 1065

        #4
        min is 20% op de mijne maar heb een zware en als ik hem op 25% zet zuigt hij mijn kast leeg zo staat nu iets onder de 20% denk zo een 12 a 15% en blijft mooi rond draaien
        ook voor het lawaai voor de buren staat hij zo stil want ze slapen de kamer er naast 1 verdieping lager mijn buren zodat ze s'nachts niet wakker worden dat ze iets horen draaien
        alles draait s'nachts hier met dat de eletriek in belgie 4x duurder is dan in nederland
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Check even of ze niet te warm worden als je ze zo laag laat draaien.
          Veel fans gebruiken de luchtstroom ook als koeling.

          smoker2002 Je denkt dat het hier gratis is ofwa ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • witpen
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Feb 2014
            • 1354

            #6
            Ik merk het niet dat het te warm wordt maar is hou het zeker in de gaten.
            De meter geeft tussen de 5 en 50 hz aan wat en ik de box moet min 20% draaien
            Dus als 50hz 100% dan 20% van 50hz= 10 hz.
            Momenteel draai ik 20Hz

            Comment

            • waco981
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Dec 2016
              • 7

              #7
              heb ook zo een cli-mate. staat ook op minimum (20%) en afzuiging blijft koel en blijft mooi geruisloos draaien

              Comment

              • Wijkagent
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2014
                • 207

                #8
                zorg er ook voor dat je sofbox aan rubbers en waterpas hangt dit voorkomt trillingen en geluid

                Comment

                • witpen
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2014
                  • 1354

                  #9
                  Ik heb geen last van het geluid alleen het zou fijn zijn wat de minimale Hz is.
                  En zeker waterpas is belangrijk bij een softbox of een normale box

                  Comment

                  Bezig...