Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stekjes voorgroeien onder 400watt of 600watt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Stekjes voorgroeien onder 400watt of 600watt

    Korting op 420shop
    Graag jullie advies
    ik wil stekjes voorgroeien, kan dat onder 600 watt of is het beter te doen met de 400 watt.

    2e vraag: kan ik die 400 watt op de Mari vsa trafo van 600 watt aanlsluiten

    3e vraag: is de fitting van 600 watt hps zelfde als die van die 400 watt hps zodat ik hem in deZelfde kapje kan plaatsen

    #2
    Geen 400 in een 600 draaien... En omgekeerd eigenlijk ook niet. Verder belicht een lamp een bepaalde oppervlakte. Dus kunnen die stekken onder een opp van 40 op 40 dan volstaat al minder dan 100 watt.

    Comment


      #3
      oplossing kan ook zijn met dimbare evsa van 600 watt met hps 600 watt die je dan kunt dimmen van 250-400-600-660
      kan je voorgroeien onder 250 en zo opbouwen naar 600 tijdens de bloei
      ik doe het ook zo en werkt prima tot nu toe
      ik werk wel met zelfontkiemde zaadjes nb
      grt DannyDeVito

      Comment


        #4
        lamp op hoogste stand hangen,stekjes er onder en 4 bamboe stokken in de hoeken van de tent of ruimte steek ze in de aarde of cocco,s en 50 cm boven de grond afknippen,afdekzeiltje van de action erover<de doorzichtige werkt het best. en je heb een broeikastje 5 a6 keer per dag beetje sproeien met plantenspuit,NA 48 UUR GATEN IN DE FOLIE PRIKKEN STUK OF 18 DAG ER NA WAT MEER EN DE DAG ERNA KEN HET ER AF APPELTJE EITJE.KUT CAPSLOCK
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Voor zo ver ik weet is 400 en ook 600W een overkill om mee voor te groeien, een mooi led paneeltje of TCL groeilampen 2x75W is prima weet ik uit ervaring.
          Geen last van warmte en het bespaard je nog stroomkosten ook

          Comment

          Bezig...
          X