Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

300/150 Watt Led Grow Light, hoe hoog kiemplantje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    300/150 Watt Led Grow Light, hoe hoog kiemplantje?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Op het internet is er zoveel informatie en toch weer zo weinig over kweken met LEDs.

    Ik heb mijn 5 autoflowers nu onder een 150 Watt LED staan maar ze strekken nogal. En staan nu ~40uur stil qua groei. (Door het strekken vermoed ik) PANIEK haha. De afstand is momenteel 50cm.

    Nu wil ik mijn 300watt op 50cm hoogte hangen boven de 4 dagen oude plantjes. Maar vraag me af of ik morgen niet huilend voor mijn tent zal staan. (Ik kan niet elk uur controleren) Licht schema draait vooral wanneer ik slaap. Wat hebben jullie gedaan?

    Hier wat foto's om de situatie beter in beeld te brengen. En aan het einde van mijn kweek wil ik in 1x het verslag online gooien

    Alvast heel erg bedankt!

    ps. Mijn lampen komen direct uit China. Wel origineel maar niet origineel verpakt dus geen handleiding o.i.d.

    5x Think Different - Dutch Passion. Best duur zaad...


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    Last edited by Helemaal Top; 15 February 2018, 20:09.

    #2
    Als ze zo strekken hangt je lamp in ieder geval te hoog.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Niet om je teleur te stellen hoor, maar veel goede berichten uit China hoor ik hier niet zoveel...........
      Buiten dat staan er ook geen gegevens op, lumen, wat voor kleur licht het is enz, maar succes!
      Last edited by Ipie; 16 February 2018, 09:11.

      Comment


        #4
        Ik had mijn lamp toen op 60cm afstand (ook autoflower)
        enige verschil tussen ons is dat ik een Mars hydro II 400 had.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View Post
          Niet om je teleur te stellen hoor, maar veel goede berichten uit China hoor ik hier niet zoveel...........
          Buiten dat staan er ook geen gegevens op, lumen, wat voor kleur licht het is enz, maar succes!
          Hey, deze lamp is echt super hoor. 3 jaar geleden heb ik al een keer gekweekt met deze lamp en echt een goede opbrengst gehad. Zonet even gezocht op mijn computer en kon nog wat vinden van de budshots.
          Soortje was Blue Mystic van Nirvana autoflower. [ Geen koolstof filter nodig gehad voor dit soortje nauwelijks geur ]
          Uiteindelijk komt 80% van deze lampen toch wel uit China. Vaak onder een andere naam dan de merk leverancier. Kwestie van labeltje overslaan bij het einde van productie.
          Iets te vroeg geoogst ivm meeldauw dat in de tent kroop. Wilde een Northern Light laten afbloeien in de tent...

          De 300watt op 60cm gehangen en alles gaat sofar goed!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.

          Comment


            #6
            Lager hangen op 30 cm ongeveer. En Chinese leds zijn meestal crap

            Comment

            Bezig...
            X