topje van top verbrand, wat te doen??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Floeperd
    Banned
    • Jun 2010
    • 259

    #1

    topje van top verbrand, wat te doen??

    Korting op 420shop
    moet ik t laten zitten en is t niet zon punt??als ik t wegknip stress ik de plant te veel tijdens bloeifase??zolang de rest maar niet verbrand??? of moet ik het toch maar wegknippen om erger te voorkomen...ik heb geen idee
    1 P'z
  • Floeperd
    Banned
    • Jun 2010
    • 259

    #2
    Re: topje van top verbrand, wat te doen??

    Iemand??hellup?

    Comment

    • cbr
      Advanced Stoner
      Member
      • Jun 2010
      • 62

      #3
      Re: topje van top verbrand, wat te doen??

      toon eens een foto dan kunnen de mensen wat meer inzicht hebben en een betere advies kunnen geven

      Comment

      • Floeperd
        Banned
        • Jun 2010
        • 259

        #4
        Re: topje van top verbrand, wat te doen??

        Dat word moeilijk maar ti's echt maar een heel klein gedeelte dat verbrand is bovnste puntje maar k laat t maar zitten dan denk ik

        Comment

        • Silas
          Admin
          Lucky MemberModeratorAdmin
          • Sep 2009
          • 1272

          #5
          Re: topje van top verbrand, wat te doen??

          laten zitten en als je gaat knippen het verdorde stuk eruit halen en weggooien.

          toevallig kwam ik dit gister ook tegen, je zou denken dat de lamp te dicht bij de plant/top heeft gestaan, maar dat is niet het geval.

          je kunt ook redeneren om het er nu wel uit te halen ivm schimmels ed.

          is gewoon een leerpunt die je alleen in de praktijk ziet.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          ?
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment

          • Floeperd
            Banned
            • Jun 2010
            • 259

            #6
            Re: topje van top verbrand, wat te doen??

            Ja ik laat t zitten ondanks dat monty en nog wat anderen me adviseren het te verwijderen kep ook es op Engelstalige sites gecheckt en daar zeggen ze allemaal : like Beatles say let it be...het zijn gelukkig ook maar kleine stukkies...kdrop nog wel een kweekverslag en daar zal de uitkomst wel in vermeld staan..
            Pz

            Comment

            Bezig...