Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Potgrond nog gebruiken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Potgrond nog gebruiken?

    Korting op 420shop
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Lidl, 2 euro 40 voor 40 liter zakken.

    Comment


      #3
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Prima grond bij de Jumbo....

        Comment


          #5
          Welkom terug meestermartelaar

          Die grond is niks mis mee toch, alleen een paar keer te nat gestaan.
          Alleen daarom zou ik ze wel allemaal even leegschudden in een cementkuip, en even door elkaar rommelen.
          Dan voel je meteen hoe nat/droog het is en weet je of het nog goed ruikt.

          Of je koopt nieuw, als je je daar beter bij voelt.

          Probeer in ieder geval meteen vanaf het begin iets minder water te gebruiken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Ik gebruik mijn potgrond toch ook opnieuw hoor. Waar moet ik ermee naartoe? Even 100L meegeven met het restafval? Gaan lozen op het containerpark waar je enkel binnen kan na het scannen van je identiteitskaart? Neen dank je.

            Ik zou wel proberen niet dezelfde fouten maken als daarvoor.
            Als je een hele teelt op aarde draait moet je die aarde wel wat opwaarderen, maar dat zal nu geen noodzaak zijn. Als de grond uitgedroogd is geweest kan hij wel veel van zijn werking verloren hebben, dan zou ik ook een beetje opwaarderen en vochtig houden tot de plantjes er in gaan.

            Comment


              #7
              Je zegt dat je plantjes na 2 weken amper waren gegroeid? Heb je hier foto's van? En is 2 weken niet wat kort om al conclusies te trekken? Ik kweek buiten altijd op potgrond van de Praxis.

              Comment


                #8
                Ik heb een aantal zakken lidl potgrond gekocht ja, voor men balkonplanten. Zal sebiet is ne zak open doen. Ik moest dit jaar royalmix kopen omdat de batmix in de growshop niet in voorraad was. Niks dan miserie met men planten.

                Comment


                  #9

                  Comment

                  Bezig...
                  X