Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe ziet ze er uit volgens de kenners?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe ziet ze er uit volgens de kenners?

    Korting op 420shop
    Beste mede-smokers :p

    Ondertussen drie weekjes ver in men kweek. maar bij elke kweek die ik elk ondertussen al geprobeerd heb, krijg ik steeds dezelfde problemen.
    Ik vraag me steeds af wat ik toch elke keer verkeerd doe. Volgens mij ziet ze er niet te gezond uit. Elke vind ik dat mijn bladeren er te donkergroen opstaan en de vorm van het blad klopt ook nooit echt. Graag jullie mening en/of tips/tricks.
    Ik kweek met Led licht en plagron voeding. En het is een Ny Diesel feminised zaadje

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Dat is een prachtig plantje. Dik Indica blad, maar dat kan nog veranderen als ze groter wordt.
    Het probleem wat ik zie is dat de pot niet tot de rand vol zit.
    Je moet ze daar even voorzichtig uithalen als de grond opgedroogd is (anders valt de kluit uit elkaar) en dan even een extra laag verse grond in de pot doen zodat het plantje helemaal boven de rand uit steekt als je ze bovenop de nieuwe grond zet.
    Voeding kun je zeker nog rustig aan doen.
    Donkergroen betekent veel stikstof. Dus je hoeft dat nu nauwelijks aan te vullen met voeding.
    Misschien een keer halve dosis groeivoeding over een paar dagen en daarna weer even alleen water.
    Ze is nog niet zo groot en er zit nog voeding in de aarde.

    Kun je meteen dat topje even opruimen.
    Plantresten trekken altijd beestjes aan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    Bezig...
    X