Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale timer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Digitale timer

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik heb een vraag is deze timer goed voor binnen kweken om uit en aan automatische?

    6DF3C331-228D-4C55-A3E3-011CC1A4DC01.png

    #2
    Wat wil je gaan schakelen ermee ?
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Flip Hasjkip Dat de lamp automatische uit gaat en aan kan dat met die timer?

      Comment


        #4
        Dat ligt eraan welke lamp he ...
        Ik heb die toevallig ook in huis, en de schemerlamp in de hoek van de kamer doet het er prima mee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Precies wat de heren hierboven zeggen. Niet stunten met je veiligheid of die van de buren...
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #6
            BE87927F-D85C-4113-9889-9AB3399F27A0.jpegQnQ Ik heb deze lamp van wish groei en bloei stond bij high THC

            Comment


              #7
              Ik krijg geen technische gegevens te zien als ik de foto probeer te openen.
              Wat ''heel belangrijk is'' het vermogen wat de schakelaar aan kan...
              Nooit onder het vermogen van de lamp gaan zitten anders kun je wachten op problemen......

              Comment


                #8
                Ipie Wat bedoelt u met technische gegevens bedoelt u over de lamp ? En wat bedoelt u met vermogen wat de schakelaar aan kan bedoelt u de WATT van de lamp ofzo?

                Comment


                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Nee, technische gegevens over de schakelaar.
                  Daar moet vermeld staan hoeveel vermogen erop aangesloten kan worden.
                  Als die schakelaar maximaal 200 watt kan hebben moet je er geen 400 op gaan zetten!!

                #9
                Ipie oh ik snap het als die schakelaar 500 watt is en mijn lamp is 500 watt dan kan het gewoon?

                dit staat erbij :

                10 verschillende programma's (aan- en uittijden). Maximaal 10A (2300 Watt). Schakelt per minuut. Met kinderbeveiliging.

                Comment


                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Tja, zou kunnen maar ik kies altijd voor minimaal 30% overwaarde voor eventuele stroompieken wat zelden voorkomt.
                  Dus als je alleen een lamp van 500 watt erop aan zal sluiten zou ik een schakelaar van 800 nemen
                  Maar 2300 watt is meer dan voldoende hoor......Succes!!
                  Last edited by Ipie; 9 April 2018, 14:49.

                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Gebruik m ook en werkt uitstekend

                #10
                Die lijkt wel goed op papier maar zelfs die goedkope schakelaars uit de gamma en dergelijke zijn soms al 3600W, maar ik kan je verzekeren dat vroeg of laat de lamp blijft branden of uit blijft. Die contactjes van zo een timer zijn niet betrouwbaar. Als je geen technische kennis hebt en niet zelf een relais gestuurde timer kan uitkiezen ga je best voor een Davin schakelklok. Iets duurder maar die aat dan ook wel de nodige jaren betrouwbaar meegaan.

                Ik ken nu wel het vermogen niet van je lamp. Maar vanaf die +200W is zou ik al voor de Davin gaan
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #11
                  Het gaat deels mis op de inrush ofwel stroompiek die een lamp kan geven en deels op de soms matige kwaliteit van schakelklokken.
                  Die inrush is berucht op lampen met VSA's (HPS, TL, etc.), maar ook LED lampen hebben een van het precieze inschakelmoment afhankelijke stroompiek, alhoewel de duur (1-2ms) een stuk korter is dan bij een VSA. Ik heb over meerdere gevallen op internet gelezen, waarbij er problemen zijn met relais bij LED lampen. Meestal gaat het over vrij grote vermogens, maar ik kan me ook een verhaal herinneren over een Klik-On relais dat niet om kon gaan met een paar spotjes in de huiskamer. Als ik de specs bekijk van mijn drivers (55W) dan wordt er een theoretische max. gemeld van meer dan 50Ampere.... x4 is dat dus 200A! Ik gebruik zelf daarvoor een 3600W (16A) schakelklok, maar eigenlijk weet ik niet zeker of dat verstandig is....

                  Comment

                  Bezig...
                  X