Brand (niet door kweek) = geen verzekering?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greenfinger
    Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 24

    #1

    Brand (niet door kweek) = geen verzekering?

    Korting op 420shop
    Beste joint-draaiers,

    Ik vroeg me nog wat dingen af. Ik woon in een koophuis met opstal en inboedelverzekering. Wat nu als er een brand uitbreekt die niet te wijten is aan de (kleinschalige) kweek in het huis. Kan de verzekering dan weigeren uit te keren simpelweg omdat er wiet gekweekt wordt?

    De kweek bestaat uit secret jardin met tl buizen / 250 watt hps, 5 planten en afzuiging met filter.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Groeten
    The grow must go on!
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Brand (niet door kweek) = geen verzekering?

    Men kan natuurlijk moeilijk gaan doen omdat het pand geen woonbestemming is maar voor economisch winstbejag gebruikt worden. Misschien je polissen eens goed napluizen.

    Comment

    • Ventje
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 960

      #3
      Re: Brand (niet door kweek) = geen verzekering?

      Ze hoeven je kweek toch niet te zien ?

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment

      • Greenfinger
        Stoner
        Member
        • Aug 2009
        • 24

        #4
        Re: Brand (niet door kweek) = geen verzekering?

        Dat is idd zo. Zal t toch echt even moeten checken in de papieren dan of even navragen bij me verzekering, met een klein smoesje. :p
        The grow must go on!

        Comment

        Bezig...