Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweek zonder tent of kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenkweek zonder tent of kast

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik heb een vraag voor in de toekomst. Eerst mijn buitenkweek tot een goed einde brengen

    Zou het kwaad kunnen moest ik mijn binnenkweek(zal black jack worden) niet in een tent of kast kweken? Dus ik bedoel; in grote potten met 2x600w lampen erboven en een ventilator erop zoals het moet. Ik zou ze gewoon in een kamer zetten zonder de kast, waardoor ik ze veel langer zou laten groeien en waardoor ze ook groter knn worden. Natuurlijk worden ze ook van verse lucht voorzien. Zou dat lukken zo voor een grotere opbrengst? ik zet maar 2 planten per keer. Het is voor eigen gebruik. Maar met mijn binnenkweek haal ik maar zo een 40gr per plant als alles goed gaat. Enja, die is nog vrij snel op

    Mss heeft iemand ervaring met te kweken op deze manier: alle info is welkom.
    Alvast bedankt op voorhand

    #2
    Re: Binnenkweek zonder tent of kast

    zet ze in 90liter specikuipen.groei ze 3weken onder 24uur onder een 600 wattert.dan nog 5dagen of meer onder 1200 watt en je krijgt kerstbomengaat in een kamer echt wel lukken.vooral als je in een betonnen huis zit.zorg dat de kamer helemaal licht dicht is van buiten en van binnen.zorg dat je ergens in deze kamer je lucht ergens naar buiten kunt blazen.je heb minimaal een 500 cub soft box met 700 of 500 cub filter nodig voor de hitte.als luchtinlaat kun je een rooster in de kamerdeur zetten.

    Comment


      #3
      Re: Binnenkweek zonder tent of kast

      Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
      zet ze in 90liter specikuipen.groei ze 3weken onder 24uur onder een 600 wattert.dan nog 5dagen of meer onder 1200 watt en je krijgt kerstbomengaat in een kamer echt wel lukken.vooral als je in een betonnen huis zit.zorg dat de kamer helemaal licht dicht is van buiten en van binnen.zorg dat je ergens in deze kamer je lucht ergens naar buiten kunt blazen.je heb minimaal een 500 cub soft box met 700 of 500 cub filter nodig voor de hitte.als luchtinlaat kun je een rooster in de kamerdeur zetten.
      De kuipen heb ik Ze zijn 120liter. Dus die 3 weken is nonstop 24uur licht geven? Moeten ze geen donkere uren hebben? En die 5 dagen is dan ook 24uur licht per dag? Vertrek je hier van stekken of zaailingen? En eens in de bloei, 600w of 1200w erover? Ik ga dit zeker eens proberen. Hopelijk is de smaak en effect even goed als in mijn kast. En de opbrengst zou ook wel x2 mogen

      Comment


        #4
        Re: Binnenkweek zonder tent of kast

        ik groei ze zelf voor onder 24 uur licht omdat ik gemerkt heb dat ze dan minder gaan strekken en breeder worden.dat strekken doen ze snacht,s.een 600 watters beschijnd 100cm bij 120 cm.hierdoor weet je precies hoe breed je plant moet worden om effectief dat licht te gebruiken.ik werk altyd met stekken omdat je anders te veel hoogte verschil krijgt,want stekken zijn meer uniform omdat ze allemaal het zelfde zijn.daardoor heeten ze eigenlijk ook kloontjes.als je beginner ben gewoon een bekende witsoort nemen,pp nlx of bubbel.geen haze!deze planten groeien nog 2 weken door als ze al op 12 uur staan.dus als je planten 75 % vol hebben gegroeid kan je ze in de bloei zetten.ik zelf zou ze groeien op een oppervlakte van 240 bij 120 cm met 1200 watt er boven.is wel duur natuurlyk in stroom verbruik.groei ze 3 weken onder 24 uur en dan weekje of korter op 18 uur.de eerste 10 dagen groei kan je wel af met 1 lamp.

        Comment


          #5
          Re: Binnenkweek zonder tent of kast

          Mag ik ook even vragen welke grond en voeding je gebruikt? Ik heb nu een grondsamenstelling van :potgrond, wormenmest , perliet , zeewierkalk , beendermeel en beetje roze korrel. Van voeding gebruik ik de cannalijn( vega,terra,boost,pk 13-14). Ben wel eens benieuwd wat u gebruikt. En wat is de opbrengst gemiddeld zonder tent of kast? Hopelijk toch meer als 40gr per plant .

          Ik ga dit eens proberen als de winter er aan komt. Anders krijg ik de temperaturen moeilijk onder controle. Ook met de vochtigheid durf ik al eens sukkelen. Maarja, heb tot nu wel altijd lekkere wiet gehad van in een kast te kweken. Maar wat een gedoe voor aan die achterste planten altijd te geraken .

          Greets Roocky

          Comment


            #6
            Re: Binnenkweek zonder tent of kast

            gebruik gewoon lightmix welk merk maakt me niet uit.voeding al jaren biobizz.een beetje groei en bloei en alga.opbrengst van een plant die 120cm bij 100 cm volgegroeid heeft kan makkelijk 3 ons zijn met een 600 wattert erboven.zelf heb ik er 6 staan op 130 cm bij 165 cm in 65 literkuipen met 1200 watt erboven.hoogste score 980 gram laagste 720 gram.gaa binnenkort me hokje iets grooter maken en hoop zo meer rendemend uit me 1200 watt te krijgen.voor me vochtigheid gebruik ik een water dichtebak waar ik 50 liter water ingooi.me kuipen ze ik er dan in maar wel op een verhoging.ik stop met water erbij gooien in week 2 van de bloei.

            Comment


              #7
              Re: Binnenkweek zonder tent of kast

              Thx voor al de nuttige info. Kga dan ook eens overschakelen van merk. Heb al redelijk wat gelezen over die biobizz. Komt zelf goed uit, mijn cannaproducts zullen zo goed als op zijn na mijn buitenkweek. Amaai, u resultaten mogen er zeker zijn. 980gr op 6 planten. Sterk bezig man Maar is wel van in een hok te kweken? Ik heb gewoon een kamer over waar ik dan 2 planten ga inzetten. Hopelijk lukt het mij ook voor zoveel opbrengst te krijgen in een grotere ruimte. We zien wel.

              Greets

              Comment


                #8
                Re: Binnenkweek zonder tent of kast

                heb zelf een geisoleerd hok.dus gipsplaat steen wol gipsplaat .afzuiger softbox van 1000 cub en een zwaare canfilter van 1000 cub.ik gebruik biobizz omdat ik dan niet elke keer nieuwe grond moet kopen.

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: Binnenkweek zonder tent of kast

                    gewoon meer lampen hangen.je planten zullen wel te groot zijn.10 dagen voordat je alles gaat oogsten gewoon je hoofdtoppen afknippen en de lampen 20 cm lager hangen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Binnenkweek zonder tent of kast

                      Buiten krijgen de planten van onder ook weinig licht de zon komt van boven net als je lampen
                      Wite muren is beter dan folie maak je is foto voor hier

                      groetejs
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Binnenkweek zonder tent of kast

                        Zal es kijken voor foto te posten... zijn wel ferme kerstbomen ze ... ongeveer 2 meter hoog en 1 meter breed. Daar gaat wat vanaf komen zenne. hmmmmmmmm. en dan nog voor een heel jaar boter maken ook... de toekomst ziet er goed uit

                        Comment

                        Bezig...
                        X