Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Witte haartjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Witte haartjes

    Korting op 420shop
    Hoi collega's!

    Ik ben 4 weken begonnen aan mijn allereerste binnen kweek, nu zit ik alleen met een vraag waar ik zelf even het antwoord niet op weet. Ik ben 2 planten aan het groeien onder een 500 watt led lamp. Nu is de plant in de kleinere pot al allemaal witte haartjes aan het groeien, terwijl de plant in grote pot nog geen haartjes op te zien zijn. En dje plant is al goed groot!! Ik heb geprobeerd fotos te maken van beiden planten, wellicht dat iemand mij antwoord kan geven waarom er geen witte haartjes groeien.
    Het zijn trouwens beiden autoflowers!

    Alvast bedankt!

    Kleine pot wel haartjes:
    https://www.mupload.nl/img/xdiwn5j26jyl.jpg
    Grote pot geen haartjes;
    ​​​​https://www.mupload.nl/img/fqk2zbi8b1b.jpg
    Last edited by RapperSjors; 8 August 2018, 12:29.

    #2
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      Hallo

      Welkom hier
      Leuk dat je je eerste binnenkweekje gestart bent.
      De ene autoflower begint iets sneller te bloeien dan de andere, Maak je geen zorgen dat is normaal.
      Die achterblijver zal wel in gang schieten. Het zou best kunnen dat beide planten erg gaan verschillen in lengte. Misschien kan je overwegen om de plant die nog niet bloeit,
      horizontaal te begeleiden zodat uiteindelijk alle toppen ongeveer op dezelfde hoogte zitten.
      Er zit vrij veel strek in je stengels zie ik, dus denk dat je lamp wel een stukje lager mag hangen.
      Welke soorten zijn het ?
      Probeer de foto's trouwens te posten in je topic, en niet via een link; zoals flip hier al aangeeft

      voor een volgende kweek kan je beter geen auto's kiezen. Dat wordt niet echt aanbevolen om indoor te growen, en al zeker niet als eerste kweek.
      Waarom heb je trouwens een grote en een kleine pot?

      Comment


        #4
        Geduld, komt wel nog

        welkom trouwens... Stel je je even voor in de introductie?

        Comment


          #5
          Zou het kunnen dat de kleine pot al flink vol wortels zit en de plant daardoor het signaal heeft gekregen dat de maximale groei is bereikt en de volgende fase (de bloeifase) in haar leven is aangebroken? En dat er in de grotere pot nog voldoende ruimte is waardoor die plant nog lekker even doorgaat met groeien?

          Comment


            #6
            De zaadjes die nieuwe kwekers kiezen produceren nooit dezelfde planten.
            En het zijn allebei autoflowers, welke dan, er zijn maar 2000 soorten autoflowers.

            Ja, foto's zie ik niet, ik klik niet naar externe sites.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              xdiwn5j26jyl.jpgfoto 1

              fqk2zbi8b1b.jpg

              Alstublieft heren

              Comment


                #8
                Oh, die is gewoon mega gestrekt, heeft niks met zaad of groei te maken maar met te weinig licht.
                Lamp veel te hoog.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X