Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1200 watt aan energie kan ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1200 watt aan energie kan ?

    Korting op 420shop
    Beste medewerkers,

    hier is het plan om samen met 2 andere vrienden 1 tentje met 1200 watt neer te zetten , nu zit mijn vraag of dit mag als ik gewoon de energie rekening betaal en 5 planten zet ?
    of valt dit op ?

    zie jullie reactie graag tegemoet

    Greetzzzzz Smokey90

    #2

    Comment


      #3
      Wietplanten kweken is strafbaar, onafhankelijk van het aantal. Oom agent en het OM zullen van 5 planten buiten over het algemeen geen zaak maken, maar zo gauw je binnen met hulpmiddelen aan de slag gaat worden ze een stuk strenger. Verders... Hoe hoger het vermogen, hoe eerder het opvalt (meer warmte, meer geur, meer afzuiging, hogere stroompieken). De meeste mensen hier hebben een paar honderd watt aan lampen hangen, omdat dat voldoende is om voor jezelf wat wiet te kweken. Als je met je maten een hok maakt met 1200W, dan zal een rechter (en veel leden van dit hobbyforum) dat waarschijnlijk als kweken voor geldelijk gewin zien. Dat je geen stroom steelt maakt het in ieder geval niet erger voor je.



      Comment


        #4
        denk dat je beter elk een tentje met 400W zet, kunnen jullie nog wat van elkaar leren. van 1 kweek, met 3 vrienden.. op 1 adres.. kan wel eens ruzie ontstaan over kosten/risico/verdeling van de wiet enz...

        Comment


          #5
          2x600w trekt 1320W geen 1200.
          En dan nog 100-200 voor de afzuiger.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Ik neem aan dat je wou vragen of dat GAAT ipv MAG?

            Het zou eventueel gaan.

            Gezien het feit dat je 18/6 en 12/12 gaat draaien maakt het een stuk opvallender als je dat zo overal leest over de nieuwe methode van uitlezen.

            je zit bijvoorbeeld niet elke dag exact de zelvde tijd 18uur achter je pc en dan 6uur later weer 18uur.

            net als met 12/12. Welke elektronika heeft deze intervallen? Geen, dus zien ze al snel dat je kweekt.

            tuurlijk hebben we dan ook nog de peper en tomatenkwekertjes maar die gebruiken vaak geen hps, en hanteren hele andere tijden.

            ik zou het voor 5 plantjes dus niet doen. Maar je moet het zelf weten. Wordt een duur wietje want zo te horen weet je er niet zo heel veel van, en dan zou ik dus niet meteen 1200watt gaan gebruiken. Je eerste oogstjes zullen toch niet geweldig zijn.

            En woon je in een wijk waar veel gekweekt wordt pikken ze jou wel zo eruit. Want zoveel stroom kan welleens een tap zijn. Dan gaan ze echt niet eerst kijken en afwachten of je de stroom betaald want het zou zomaar eens kunnen zijn dat jij de tap hebt liggen dus willen ze je zo snel mogelijk pakken.

            Meestal wordt je gepakt doordat je het met vrienden doet, je installatie niet in orde is d.m.v geluid of geur, waterschade,en in het ergste geval vuur.
            Of dat je kibbel krijgt met 1 van die vrienden en jou aanschijt.

            kweken mag iig helemaal niet. Ook niet 5 in je tuin maar goed dat is wel bekend toch.

            Dit is mijn persoonlijke mening erover.

            Voor te beginnen is een 400watter in een tentje idd geschikter. En laat je vrienden het lekker bij hun thuis doen. Dat risico ga je toch niet op je hals halen.
            En zeg tegen ze dat je je hebt bedacht en het toch niet doet terwijl je dan ergens een tentje hebt staan.

            Je kunt eventueel na de oogst als je een tijdje niet kweekt nog altijd zeggen dat je het zelf hebt gekweekt.
            Dan krijg je de vraag: waarom heb je niks gezegt?
            Jouw antwoord moet dan zijn: RISICOBEPERKING

            Hahaha.

            groetjes en veel plezier.

            Comment


              #7
              Welcome back Sudoma.
              Smokey90 had het al snel gezien. Waarschijnlijk werd het te serieus voor 'm
              Misschien komtie weer terug alsie beestjes heeft, of als er iets anders met z'n plantjes aan de hand is.

              Smokey90
              Joined: 6th August 2018
              Laatst Actief: 11th August 2018, 09:40


              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Ow haha had ik niet eens op gelet.

                We zien wel wat dat gaat worden dan of juist niet.

                Comment

                Bezig...
                X