Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smiths
    Expert Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2010
    • 78

    #1

    Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower)

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik ben van plan deze dagen een taiga zaadje te laten ontkiemen en dan over te potten in een pot van 2l.
    We hebben een kast van 22x28x60 cm.
    Daarin word een spaarlamp van 20watt gemonteerd. Ook maken we gebruik van 2 ventilatoren (fans) voor toe en afvoer van lucht.

    Nou vroeg ik me af hoever ik het pas ontkiemde zaadje (net overgepot) van het licht af moet houden. In andere topics las ik dat 5-10cm het beste is.
    Deze afstand zal dus gedurende de hele kweekperiode (2maand) moeten worden nagestreefd? Dus telkens boeken onder de pot zetten en langzamerhand weghalen.

    Kan een van jullie mijn vraag beantwoorden en wat nodig tips geven?

    Mvg.
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower)

    onzin dat je 2 x dezelfde vraag stelt in 2 verschillende topic

    forumvervuiling
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • Smiths
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2010
      • 78

      #3
      Re: Mijn eerste kweek; Taiga (autoflower)

      excuses, kwam later achter dat ik hem beter in micro kweek kon plaatsen.
      Hoe kan ik dit topic verwijderen? of kan een admin deze weghalen.
      Danku.

      Comment

      Bezig...