Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe houdt iedereen de temperatuur op pijl met dit weer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoe houdt iedereen de temperatuur op pijl met dit weer

Korting op 420shop
    hallo iedereen !

ik vroeg me af wat jullie zo allemaal doen om met deze warmte jullie tentje / kastje op temperatuur te houden ..
    ik heb er veel moeite mee .. is airco de enige oplossing? of eindeloos uitbreiden van je koolstof filter? hoe doen jullie het ? en miss kunnen we nog wat leren van elkaar !

grtz ObiTo
    Last edited by ObiTo; 21 August 2018, 15:13.

Had jij zo geen winflex? Die volstaan nu niet. Grotere afzuig. Voor de rest liggen de meeste onder ons wsl stil in de zomer. Ik kweek ook alleen maar in de winter aangezien het mij gewoon niet zou lukken om de temperatuur laag genoeg te houden als het buiten naar de 30 gaat. Dan is het simpel, koeler dan die 30 wordt het niet zonder een airco. En een airco speciaal voor wiet, dan wordt het wel hele dure wiet.

Comment

Een goede plaats uitzoeken in huis en led. Ben niet boven de 29 graden gekomen afgelopen weken.

Hok staat in de kelder, luchtaanvoer komt uit de kruipruimte en afvoer gaat naar buiten. Heb 8 COBs 50 watt draaien. Lampen uit 22 graden, lampen aan 29 graden max.

Maatje van me heeft airco in huis, hok staat ook in de kelder. Hij laat de deuren open staan zodat de koele lucht de kelder in kan trekken. Hij heeft wel het hele dak vol zonnepanelen dus hij kijkt niet op en watt meer of minder..
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

dat is leuk ! ik kan altijd wel een paar wattages gebruiken
        ik heb mini aircooler staan geen airco maar een luchtkoeler deze brengt het juist onder 28 graden als de lampen aanstaan en juist onder de 24 als de lampen uit zijn.. met verse luchtaanzuig natuurlijk
        toch heb ik hier eerste problemen mee gehad omdat ik in de dag als warm is ook warme lucht aanzoog van buiten uit .. en dat was niet ideaal ik draai met 2 lampen van een +/- 1500 watt led chineese makelij dus nooit 100% zeker
        maar het mini koelertje doet zijn werk wel

Comment

Een airco is een stroomvreter maar werkt goed, een led lamp is oplossing maar kost ook weer geld,

Een Cooltube is een goedeoplossing

Comment

's Nachts de lamp aan, overdag de lamp uit, in elk seizoen.
            Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

dat doe ik ook ! het enige probleem dat ik dan heb ..in de nacht trek ik lekkere koele lucht en houdt dan men temp rond de 26 .. maar overdag trek ik dan iets warmere lucht terwijl ze slapen wat men temp rond 24/25 blijft .. dus mijn dag en nacht verschil is niet zo groot in temp ik heb hierin nog ni zo veel gevonden van informatie of de nadelige effecten ervan groot zijn of niet

Comment

Inderdaad snachts de lamp aan en overdags de lamp uit, met led in mijn geval. de warme lucht blaas ik recht naar buiten en ik zuig lucht naar binnen gewoon uit de kamer. Temperatuur blijft mooi tussen de 20 -26 graden. Ik heb ook zon afzuiging met thermostaat die stel je in op 27 graden en als het warmer word gaat die gewoon sneller draaien. Handig ding.

Comment

Vinden jullie dat niet spannend dan s nachts ivm stroomverbruik of geluid aangezien het s nachts doodstil is hier buiten...

Comment

Ik kweek met led dus heb hier eig geen schrik voor..myn lamp verbruikt 120 eletriek per jaar.. zolang je je factuur op tijd betaalt is er niks aan de hand..als je gaat kweken weet je dat je met iets illegaals bezig bent dus die keus moet je voor jezelf uitmaken.. en geluid..ja in de kamer ernaast hoor je de afzuiging blazen maar buiten hoor je niks hoor

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                    Bezig...
                    X