Politie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Benja
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2018
    • 50

    #1

    Politie

    Korting op 420shop
    Tot zover mijn buiten kweekje politie is juist langs geweest samen mee den brandweer en bye bye plantje vind et echt jammer maar niks aan te doen
  • renoir68
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2018
    • 144

    #2
    Hoezo dat,, buren geklaagd ofzo,, idd echt balen
    Zeg maar zo, Keep It Simple

    Comment


    • Benja
      Benja commented
      Editing a comment
      Ja buren hebben getipt maar was wel een mega plant dak zelf nog nooit gezien heb en ze stond zo mooi in bloei pffff echt klote land
  • Benja
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2018
    • 50

    #3
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #4
      Wat een kloteburen.
      Die zouden nog niet klaar zijn met me.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Benja
        Benja commented
        Editing a comment
        Pffff tis nie de buren naast mij want die hadden daar geen problemen mee maar ik woon in een pijpekop dus kan iedereen geweest zijn gvd
    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #5
      Maar stond ie in brand?
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • Benja
        Benja commented
        Editing a comment
        Haha maar neen de brandweer is em komen omzagen e mee alle toeters en bellen heel de gebuurte stond buitzn
    • Remco
      Exquisite Grower

      • Jul 2018
      • 7399

      #6
      Een vraagje , wat gebeurt er als ze in belgie een kast vinden met 6 wiet planten in ??
      Wordt dan alles in beslag genomen van A tot Z , en wat zijn dan de gevolgen dan ,
      een geld boete een veroordeling een straf blad ??!??

      Comment


      • Benja
        Benja commented
        Editing a comment
        Ja wa had je anders gedacht je mag geen verdovende middellen kweken of in bezit hebben in belgie en u straf daar oordeldeeld de procureur over

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        AllƩƩ dat maakt het leven weeral een beetje spannender !
        En wat zijn de gevolgen nu voor u ?
    • Greyvol
      Amazing Grower
      420 MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 4719

      #7
      Jammer zeg
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #8
        Dat was ne serieuze struik, ja wadde. Zonde.

        Comment

        • renoir68
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2018
          • 144

          #9
          Prachtige plant, zag er gezond uit,,,en wat betreft je buren,,zijn een stelletje eikels,,je weet nu wat je aan ze hebt,
          Miss toch een klein kweek kastje in je huis,,zodat dat je mooi anoniem je eigen lekkers kweekt, neem je een dwerg soort
          Zeg maar zo, Keep It Simple

          Comment


          • Benja
            Benja commented
            Editing a comment
            Pfff er komt daar zoveel bij kijken ik zie da graag groeien enzo e vind et zelf de max maar zo in huis kweken is iets moeilijker
        • philly
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 424

          #10
          och, dat is echt zonde. Woon je in Belgiƫ? Als er maar 1 plant staat, dan zouden ze er toch niet moeilijk over mogen doen? Hoe zit het dan met het gedoogbeleid ?
          Of moest ze weg omdat er iemand voor gebeld heeft, en daardoor dus je plant storend was voor de 'samenleving' ?
          Hopelijk krijg je geen boete oid... Of misschien krijg je nog een factuur van de brandweer ? Hebben ze die echt 'omgezaagd' ???

          Spijtig verhaal

          Comment

          • Meglow
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2011
            • 1374

            #11
            Echt zonde van zo'n supermooie plant, vind het bijna misdadig.

            Comment

            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #12
              ik had ook de brandweer gebeld levensgevaarlijk zo,n struik in een woonwijk
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


              • Benja
                Benja commented
                Editing a comment
                Hhaha wat is er daar levensgevaarlijk aan aan zo een plant wat doe jij op deze forum dan ????
            Bezig...