kan iemand helpen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • geofra
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 29

    #1

    kan iemand helpen?

    Korting op 420shop
    heb hier een paar foto's weet echt niet wat er aan de hand is mijn blaadjes worden geel weet iemand hier meer van?
    SDC11986.jpg
    SDC11994.jpg
    SDC11993.jpg
    SDC11996.jpg
    There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: kan iemand helpen?

    Volgens mij heb je dit al een keer gevraagd in 3 eerdere topics of niet?
    Waarvan 2 gesloten zijn eerder deze nacht.
    Geduld is een schone zaak, nieuwe topics maken helpt je in ieder geval niet, blijf je originele topic volgen.
    Een antwoord komt dan misschien wel. GEDULD!!!

    Comment

    • Prutser
      Retired
      • Dec 2008
      • 622

      #3
      Re: kan iemand helpen?

      Volgens mij staan ze gewoon zeiknat?
      Kan ons plantje niet tegen, liever wat te droog dan te nat...

      Comment

      • samhowdee
        Advanced Stoner
        • Jun 2010
        • 70

        #4
        Re: kan iemand helpen?

        teveel water gegeven

        Comment

        • Floeperd
          Banned
          • Jun 2010
          • 259

          #5
          Re: kan iemand helpen?

          En Miss ongeschikte grond

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #6
            Re: kan iemand helpen?

            Omdat ik iets van je multiple posting zeg geef je me een negatieve rating.....
            Dank je wel!

            Comment

            • Jointjedraaien
              Admin
              Admin
              • Oct 2007
              • 4362

              #7
              Re: kan iemand helpen?

              Ben het met Vale eens,

              @ Geofra,

              Neem voortaan ook een titel die je probleem beschrijft i.p.v. "kan-iemand-helpen"
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment

              • Floeperd
                Banned
                • Jun 2010
                • 259

                #8
                Re: kan iemand helpen?

                Ik heb ook al een bad rating gekregen....
                Nahjah zeg ik probeer ook maar te helpen nou Nou nou geofra gaat op ignore dan
                later

                Comment

                • Jointjedraaien
                  Admin
                  Admin
                  • Oct 2007
                  • 4362

                  #9
                  Re: kan iemand helpen?

                  Ach ja ik ook, hij vind ons blijkbaar niet behulpzaam.

                  Succes met de plantjes Geofra, en hopelijk leer je van de kritiek die je krijgt.
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment

                  • Floeperd
                    Banned
                    • Jun 2010
                    • 259

                    #10
                    Re: kan iemand helpen?

                    Zow 2 x zelfs een bad review damn heeft niemand hem verteld hoe bijzonder slecht gehumeurd ik ben????!?
                    Hihi goeiemorgen trouwens JD
                    ik ga pitten
                    1

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #11
                      Re: kan iemand helpen?

                      Ach ja, hier ook 2 keer Floeperd... zo maak je vrienden voor het leven!
                      Nou, denk ook maar ff ignoreren, vind het allemaal wel best.....

                      Succes ermee

                      Comment

                      • geofra
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Aug 2010
                        • 29

                        #12
                        Re: kan iemand helpen?

                        ow sorry bedoelde da nie als bad rating hoor gewoon was niet echt behulpzaam en dat vrage ze toch? sorry dat het negatief overkwam ik weet ook dat ik dit meerdere keren gepost heb maar ik zocht gewoon echt iemand die me kon helpen die kon zeggen of ze er nog door gingen komen wat ik moest doen of wat ik verkeerd deed.. maar krijg niet echt goei info
                        Die badrating was echt niet zo bedoeld jongens mijn excuses..
                        There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

                        Comment

                        • Floeperd
                          Banned
                          • Jun 2010
                          • 259

                          #13
                          Re: kan iemand helpen?

                          Aight dan is t goed
                          het kan toch zijn dat die batmix grond die je gebruikt al veel te veel voedingsstoffen bevat voor je lieve kleine plantjes verder zeg ik think happy thoughts maak je niet druk laat je grond wat beter uitdrogen het hoeft niet perse kletsnat te zijn laat t zelf op z'n tijd maar Es' uitdrogen das goed voor ze komt er wat zuurstof bij je worteltjes
                          doe wat je kunt doen en let nature take its course je gaat tegen wel meer dingen aanlopen naarmate ze groter worden kweet er alles van,nu bijna met m'n eerste kweek klaar...
                          en die rating is meer of iemand in ieder geval probeert iets zinnigs te zeggen ongeacht of het het gewenste antwoord is
                          dan wel iemand die loopt te zieken en te zeiken en niets toevoegd aan een topic
                          maar in ieder geval succes dr mee
                          (ps nu niet ineens komen met een goede rating hihi)
                          pz

                          Comment

                          • geofra
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2010
                            • 29

                            #14
                            Re: kan iemand helpen?

                            Bedank voor je reactie.. kga het zo proberen zoals je zegt die achterste 4 zijn white widdows en die zitten in gewone grond en er lig een laagje badmix op en die andere 3 zijn northern lights in de volle badmix ga proberen of ze er doorheen groeien het is me wel opgevallen dat ze nu de laatste week niet echt meer gegroeid zijn ze lijken stil te staan.. maar ja ik leer van mijn fouten en als deze kweek niks word begin ik opnieuw in zaad en stekgrond..

                            Greetzz
                            There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

                            Comment

                            Bezig...