Help te hoge LV in mijn tent!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Peterpangroen
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Aug 2018
    • 15

    #1

    Help te hoge LV in mijn tent!

    Korting op 420shop
    Beste leden,

    ik ben in mijn 6e week bloei van mijn bubblegum soortje en nou weet ik dat dit een gevoellig soortje is tegen toprot.


    mijn situatie is nu met lamp aan ongeveer LV 40-45% en met lamp uit LV 60-65%

    600watt lamp met afzuiger vol aan 340m3 op een 1 bij 1 hobby tentje.

    Ik weet bij God niet waar de hoge LV vandaan komt en hoe ik dit omlaag kan krijgen.

    iemand tips? Alvast bedankt!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Wat is de LV van de lucht die de kweekruimte in gaat?
    Je kunt eventueel de Cv of verwarming in de kamer hoger zetten.

    Zonder foto's heeft het niet zoveel zin om vanalles te gaan roepen.
    Misschien heb je wel schalen onder de potten, of airpots of van die zakken, idunno ..
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Peterpangroen
      Peterpangroen commented
      Editing a comment
      De LV in de kamer zelf moet ik nog maar gaan meten, heb sinds vandaag de kachel in die kamer stuk hoger gezet. Ze staan trouwens gewoon in potten van 18 liter 9 stuks op 1m2, ik geef ze nu ook stuk minder water om het zo omlaag te krijgen.. het is wel een vol bladerdek met veel bladeren voor de ruimte
  • Peterpangroen
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Aug 2018
    • 15

    #3
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment

    • Rietslang
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2015
      • 2171

      #4
      Zien er wel mooi uit, kreeg je dr LV nu omlaag?
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment

      • JohnnyHaze
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2012
        • 912

        #5
        Je hebt ook van die zakjes welke de lucht ontvochtigen.
        Je ziet ze weleens in oude auto's welke vochtig zijn van binnen, ik heb ze weleens voorbij zien komen maar zelf geen ervaring mee. mogelijk kan iemand anders je hierin adviseren?

        Verder ziet het er strak uit, tot zover hebben ze nog niet veel last maar zoals je al zegt kan dit mogelijk later komen als ze wat compacter worden. Good luck!

        Comment

        Bezig...