Beste, ik heb mijn weed 9 dagen laten drogen in een donkere ruimte met +- 50% luchtvochtigheid en genoeg luchtcirculatie. Nu wil ik beginnen curen, maar de weed is heel droog me dunkt. Heeft dit een invloed op het cureproces? Hij is echt heel droog. Ik heb gelezen dat je er fruitschillen bij kan doen, maar wil de smaak niet beïnvloeden. Van mij mag hij zo droog zijn, maar heeft het cureproces dan nog zin? Groetjes
Curen van weed
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Als de wiet een dag in de pot heeft gezeten is deze weer wat vochtiger geworden, probeer maar uit en kijk morgen nog maar eens.Een dag zonder wiet kent Flip niet. -
Cure de wiet anders in een weckpot met een klein stukje schil van een sinaasappel, dat helpt om wat vocht te behouden.Comment
-
Stukje aardappelschil, dat heeft geen smaak.
Deden we vroeger ook altijd in de shag.
Binnen 6-12 uur even checken of het niet teveel wordt.
Je hebt ook tabakssteentjes die hetzelfde doen.
Als je wat wil kopen.
Chlorofiel breekt af ja. Gelukkig, anders hoest je jezelf scheel.Comment







Comment