Geslacht.. ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • next
    Plantje
    • Aug 2010
    • 14

    #1

    Geslacht.. ?

    Korting op 420shop
    Hallo, heb even hulp nodig ivm het geslacht van een plantje.
    Het komt van een feminized zaadje, maar ik begin te twijfelen...?
    Volgens mij vertoont die herma kenmerken
    Heb mijn best gedaan voor scherpe foto's te maken...
    (plantje is 14 dagen oud)

    DSC02865.jpgDSC02866.jpgDSC02860.jpg
  • elephanton
    Elite Stoner
    • May 2010
    • 127

    #2
    Re: Geslacht.. ?

    hoi,
    geslacht is niet zichtbaar tijdens de vegetatieve fase of groeifase, pas in de bloeifase

    Comment

    • next
      Plantje
      • Aug 2010
      • 14

      #3
      Re: Geslacht.. ?

      nog een paar foto's (dag 14 groei)

      DSC02872.jpgDSC02877.jpg

      Comment

      • elephanton
        Elite Stoner
        • May 2010
        • 127

        #4
        Re: Geslacht.. ?

        ziet er goed uit

        Comment

        • next
          Plantje
          • Aug 2010
          • 14

          #5
          Re: Geslacht.. ?

          aah ok, hoelang moet ik dan nog wachten? is het dan normaal dat ik nu precies ballen zie tussen de takjes?
          wil die morgen al op 12/12 zetten, zou ik het al binnen een weekje ongeveer al kunnen zien dan?

          Comment

          Bezig...