Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waneer klok op 12/12?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waneer klok op 12/12?

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    #2
    Te vroeg!
    Wacht de komende week af wat de plantjes gaan doen en voor een optimaal gebruik van de oppervlakte kan je een scrognet/gaas installeren!
    Met een 600 w hps kan je wel doorgroei verwachten dus op tijd de klok om, maar nu nog niet.

    Comment


      #3
      De vraag was wanneer... Met 6 op 120 op 120 zou ik overwegen een tweede keer te toppen. Ik zie bij die linkse precies maar 3 nodes, waarvan de onderste nog gediefd zal moeten worden. Dus op zen minst nog 10 dagen groei. Scrognet of lst, wat het gemakkelijkst is. Zolang je alles maar op gelijke afstand kunt houden van de lamp.

      Comment


        #4
        Als je de potten niet meer ziet als je er van boven op kijkt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Hey bedankt voor jullie reacties.
          ik wacht het nog wel even af en kijk wat ze doen.

          Ga denk ik toch even een scrog netje erboven hangen. (1e keer)
          op wat voor hoogte kan ik het net boven de potten hangen ?
          Of eerst maar even kijken wat de planten doen en daarop de hoogte afstellen .?

          en een 2e keer toppen waneer zou ik dat dan het beste kunnen doen dan.?
          als er 2/3 nieuwe nodes zijn boven de eerdere getopte

          bedankt voor jullie wijsheid

          mvg

          Comment


            #6
            Dat zijn zo van die zaken waar je geen sluitend antwoord kan op geven. Zien wat het brengt op de moment zelf, meer kan je ni doen. Is het ni vol genoeg weet je dat je de volgende keer langer kan groeien. Omgekeerde telt ook. Laat ze nog wat doorgroeien en laat het net zakken tot op een cm of 5 boven de getopte stam. En dan mag er gerust nog meer dan de helft van het net leeg zijn.

            Hier is bij mij het net erop gegaan en wsl rond de tweede foto al in bloei. Is mooi vol geraakt. Je laat het net gewoon zakken tot waar het gaat en de eerste kopjes zou je al moeten kunnen vast zetten.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment

            Bezig...
            X