Frisse lucht aanvoeren (Gorilla) kweektent

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nicle
    Banned
    Lucky Member
    • Feb 2018
    • 1130

    #1

    Frisse lucht aanvoeren (Gorilla) kweektent

    Korting op 420shop
    Op welke manier laten jullie frisse lucht de kweektent binnen komen?

    Bij de Gorilla kweektent heb je aan beide zijdes, een luik wat je kunt openen, maar dit kan ik zomaar eens vergeten, als de planten gaan slapen.
    Wellicht dat jullie een praktische oplossing hiervoor hebben, waarbij er geen licht naar binnen komt.
  • DannyDeVito
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jul 2017
    • 435

    #2
    je ruimte waar je tent staat volledig verduisteren is oplossing
    of een doolhof maken met kartonnen verhuisdoos zodat lucht erdoor kan maar geen licht
    mijn inlaten bij phantom tent staan onderaan en ik heb ene zijde in doos rond gat gemaakt van 250 en andere zijde ook en in de doos paar halve tussenschotten zodat lucht vrij kan doorstromen
    of je kan ook aan inlaten slang plaatsen met een bocht(en) erin zodat licht niet tot in tent geraakt

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      Een setje paneeltjes die je met elkaar doorverbindt met kettinkjes, die loopt dan weer over een tandwieltje wat aan een motortje zit met autostop en retour, dat bediend wordt door de schakelkast waar ook het licht op gaat.

      Ja, of een labyrint maken. Da's misschien makkelijker.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • Nicle
        Banned
        Lucky Member
        • Feb 2018
        • 1130

        #4
        Ik plaats simpel een luchtslang onderin aan 1 zijde, die ik dan 1 of meerdere bochten geef, zodat er geen licht naar binnen komt.
        Volgens mij is het dan opgelost.

        Als jullie trouwens ervaring hebben met de planttemperatuurcamera van Dimlux hoor ik dit graag.

        Comment

        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #5
          Wat wil je bereiken met die camera ? Probeer eerst eens de basics onder de knie te krijgen, met dit soort hulpmiddelen ben je behoorlijk specialistisch bezig. Eerst leren lopen voordat je gaat rennen.

          Denk dat als je een paar kweekjes gedaan hebt je er wel achter komt dat dit soort hulpmiddelen overkill zijn voor een hobbykweker.

          Ik ken in ieder geval niemand die zo’n camera gebruikt.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment

          • Nicle
            Banned
            Lucky Member
            • Feb 2018
            • 1130

            #6
            Inderdaad gaat het de specialistische kant op, dat spreekt mij juist aan.
            Die camera lijkt mij juist goed voor de beginnende kweker.
            Grote kans dat het goed gaat, dan dat de plantjes bijv. verbranden.

            Comment

            Bezig...