Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testronde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Vandaag de bestelling binnen, zat mijn geluidsdemper en kabel(s)? + instructie voor de zelfbouw evsa er wel niet bij een mail gestuurd naar de tuinshop om te vragen of ze zo vriendelijk willen zijn om dat na te kijken.. zelfs mijn bonen vergeten

    De 460m3 kokosfilter is wel zeer klein tonnetje als ik dat zo vergelijk met ander leden, hopelijk klaart ie de klus qua geur effectief had eigenlijk nog een dom vraagje daarover nl wat is het meest ideale als tussenstuk buisventilator/filter? Dient dit met een flens te gebeuren of gewoon de slang proberen erover spannen met afsluitring? Ik heb er ook al bezig gezien met tape maar ben daar minder voorstander van.
    doorsneden zijn 160
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #17
      Je kunt de slang over de flens van de filter en afzuiger schuiven.
      Met een slangering zet je die vast.
      Trek de slang overal goed strak.
      Elke ribbel kost capaciteit en veroorzaakt geluid
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Ik vind die reactie op een nieuwkomeling een fantastisch idee QnQ, ik bedoel de afvoermaat groter maken met flens en moeren, top zal het ook zo doen! ik heb een grote opening langs boven maar die in de zijkant is te klein wat jammer was want houd niet van onnodige bochten..

        Nu ik dacht es deftig uitblazen vd rugpijn met een versgezette raja's cup en een zoals steeds puurgerolde (hashplant) joint, terwijl de handleiding vd Lumatek lezende, kom ik bij punt 3;
        sluit uw voorschakelapparatuur aan op een lichtrelais??
        Hier had ik geen weet van ik ben dus echt een leek bij binnenkweek toevallig een idee wat het best geschikt is ? Ik dacht dat de VS apparatuur en de lamp + timer genoeg was. Hopelijk is dat geen al te dure bedoening, heeft mij al aardig wat gekost totnogtoe. Die warmtemat v 300 ballen laat ik vrlpg wat het is, ik begin desnoods later ih seizoen

        ​​ook zou het vsapparaat zo dicht mogelijk bij de reflector moeten geplaatst worden om elektromagnetische storing te voorkomen, niet ih licht vd lamp wel, is ook nieuw voor mij

        Dbv
        Last edited by Rietslang; 23 February 2019, 17:16.
        ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

        Comment

        Bezig...
        X