Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Secret jardin vs mammoth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Secret jardin vs mammoth

    Korting op 420shop
    Hoi ik heb recentelijk een kweektent compleet gekocht bij rajatrading van mammoth maar deze bleek achteraf toch net iets te groot.
    Zou ik de mammoth lite 60x60x140 kunnen vervangen door een 40x40x120 secret jardin hydro shoot met osram 250W hps?
    Sorry ben niet heel erg ervaren maar om ''redenen'' kan ik die mammoth dus niet plaatsen.

    #2
    Zou ik niet doen
    Qua oppervlak kan het wel maar ik denk dat de tent te weinig inhoud heeft om netjes op temperatuur te houden.
    Die Mammoth is wel prima geschikt voor 250w hps.

    Op 40x40 kun je wellicht af met een enkele 3590 COB.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ah oke de temperatuur is moeilijker te controleren ik snap het heel erg bedankt voor de reactie !!En ik ga jouw raad zeker opvolgen

      Comment


        #4
        denk dat ik de secret jardin hs60 neem pas precies op de plek waar nou me koelkast staan alleen hij is overal uitverkocht bij raja 55 euro ofzo maar lange levertijd denk dat wordt wachten

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          De DS60 heeft dezelfde afmeting geloof ik, misschien is dat een alternatief?
          (ik weet niet of er grote verschillen zijn verder)

        #5
        die is veel duurder hehe. heb maar klein pensioentje dus moet denk paar weken wachten tot ze weer geleverd worden

        Comment


          #6
          Als je er de plaats voor hebt is de Probox40 van Garden Highpro 40x40x160.
          Extra hoogte kweekt toch wel wat makkelijker.

          Comment


            #7
            de secret jardin is ook 160 hoog en wil graag breedte 60cm hebben dan past het precies in me keuken. t oog wil ook wat.

            groet

            eeltje

            Comment

            Bezig...
            X