Inblaas wordt nat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Delarie
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2010
    • 173

    #1

    Inblaas wordt nat

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal ,

    ik kom er net achter dat de slang van mijn inblaas zeikensnat wordt , iemand hier ervaring mee en toevallig een oplossing ?

    Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Geen ervaring mee nee.
    Condens wordt gevormd door een temperatuurverschil.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Delarie
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2010
      • 173

      #3
      Dat verklaart nogal dan , kamertemperatuur is rond de 21 waar de slang doorheen loopt , zuigt direct lucht aan van buiten ^^. thx
      Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        in de winter zou ik niet van buiten aanzuigen zeker niet bij hobbykweek
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Delarie
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2010
          • 173

          #5
          Hoezo niet joremkrank ? Enigste waar ik problemen in zie is dat het snachts te koud wordt , ik zit ook met het probleem de lucht niet naar buiten te kunnen blazen dus om verse co2 rijke lucht binnen te krijgen moet ik wel van buiten inblazen.
          Een dag niet gesmoked , is een dag niet geleefd!

          Comment

          • WillyWally
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jan 2019
            • 257

            #6
            Persoonlijk zou ik niet rechtstreeks van buiten aanzuigen maar net ernaast (onder uw raam bijvoorbeeld)

            Comment

            Bezig...