Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowers volledige kweek op 18u licht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    autoflowers volledige kweek op 18u licht?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb 3 autoflowertjes onder wat spaarlampjes staan, nu vroeg ik me af of het niet beter is deze in de bloei op minder licht te zetten, zoals bij normale planten. Nu krijgen ze 18u licht. Ik snap dat ze automatisch in de bloei gaan en ik ze dus daarom niet op 12-12 hoef te zetten om ze te laten bloeien. Maar moet ik ze gewoon de hele kweek op 18u laten staan?
    Alvast bedankt voor je reactie!

    #2
    Ik heb in een artikel gelezen dat ze 12/12 lekkerder vinden. Maar ik denk dat de meeste toch op 18/6 draaien.

    Comment


      #3
      Ik deed 20/4

      Comment


        #4
        18/6 of 20/4 wordt het meest gedaan.
        Op 12/12 wordt het niks.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oke thx voor de snelle reacties! Ze zitten nu volop in de bloei, en ga denk over 2-3 weken snoeien. Heeft het geen enkel zin om ze nu wat minder licht te geven verder dus? Dus lekker op 18/6 houden?

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Als je gek wil doen, geef ze dan juist een uurtje langer licht

          #6
          Beter teveel dan te weinig bij autoflowers

          Comment


            #7
            Ik doe ook 20/ 4 en het zijn spaarlampen
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment


            • skankhunt
              skankhunt commented
              Editing a comment
              Jammer dat ik mijn hele spaarlamp kweek op 18/6 had, ze zijn nu 2 maanden. Zal ze voor hoe lang ze nog moeten een uur meer geven

            #8
            Ik begon 18 /6 en overgeschakeld naar 20 /4 de zomerdagen worden ook stelselmatig langer dus ook meer uren licht naarmate de groei dacht ik dan
            The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
            5 lekkere grieten onder de zon

            Comment

            Bezig...
            X