hallo wie kan mijn helpen....a.u.b

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • jaysonx187
    Retired
    • Aug 2010
    • 1

    #1

    hallo wie kan mijn helpen....a.u.b

    Korting op 420shop
    in mijn hok heb ik twee ramen apart van elkaar een raam kan open maar die andere niet en heb daar erg last van aangeslagen ramen ik heb voor mijn raam een houte plank bevestigt en helemaal afgekit maar geen resultaat zelfde aangeslagen ramen kan iemand mijn hiermee helpen

    ps:helpen vochtvreters want daar dacht ik nog aan voor op vensterbank te zetten tussen raam en plank die ik er achter bevestig...???

    alvast bedankt groetjes jaysonx187
    Last edited by jaysonx187; 10 September 2010, 15:51. Reden: naam vergeten:
  • bas1
    Stoner
    Member
    • Sep 2010
    • 20

    #2
    Re: hallo wie kan mijn helpen....a.u.b

    hey hallo,

    probeer eens isolatie materiaal want de htte van de ruimte gaat door de plank heen en door deze kleine ruimte tussen het raam en de plank krijg je condens door de koude buitenlucht. dusssssssssss isoleren met gamma reflectiefolie kost 10 euro voor 2 bij 1 m.

    en opgelost is het probleem!

    greetz bbbbbbbbbb

    Comment

    • killerB
      Senior Stoner
      Member
      • Jul 2010
      • 37

      #3
      Re: hallo wie kan mijn helpen....a.u.b

      dampdichte isolatie van 1 cm dik (zwart)

      Comment

      Bezig...