Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnen kweken gedurende de zomer met HPS lamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnen kweken gedurende de zomer met HPS lamp

    Korting op 420shop
    Zijn er hier kwekers die cannabis planten blijven kweken in de zomer met een HPS of LED lamp?
    Ik vraag mij dan af, tot welk wattage je dan maximaal gaat, en hoe sterk de afzuiging is.

    Die van mij is een 600 watt HPS lamp + een softbox 1200m3.
    Zal dit lukken, of is dat niet te doen?

    Een andere optie zou zijn een led lamp kopen, alleen die wordt dan niet automatisch geregeld als bij de HPS lamp van het Dimlux systeem.

    #2

    Comment


      #3
      verdiep je in wietsoortenin de zomer geen soorten met veel indica zetten waarvoor is heel lang verhaal,maar een haze doet het binnen gewoon goed.wel natuurlijk meer water geven dan in de winter,geef je ze meer water dan in de winter maar geef je net zoveel voeding dan trekt de plant het ook nietdus binnen wiet kweken zonder airco is moeilijk maar als je goed soortje zet de voeding aanpast en vooral zorgt dat de afstand lamp en plant niet te dicht word,want stralingswarmte en hitte tegelijk verziekt je toppen,dus lamp lekker hoog lieft met diepstraal kap en knallen maar.met led is de zomer geen probleem zeker niet als je niet over de 400 watt led de m2 hangt,alleen de plek waar je kweekt is heel belangrijk,een erg warme zolder is natuurlijk niet de plek om in de zomer te kweken.en natuurlijk niet op de dag draaien maar pas na 10 uur savonds
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • Nicle
        Nicle commented
        Editing a comment
        Thanks voor je info. Dan gaat het een led lamp worden. Wil namelijk lekker blijven door kweken.

      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment
        Bij mij werd het met een 400watt hps lamp in de winter zelfs 40 graden (300m3 afzuiging). Nu 150 watt led hangen en ik moet bijverwarmen. Led geeft echt heel weinig warmte af.

      • Nicle
        Nicle commented
        Editing a comment
        Daarom ook een led voor alleen in de zomer. De HPS verwarmt goed in koude tijden, anders moet je met een Led lamp bij verwarmen. Dan kom je misschien nog duurder uit dan met HPS.
    Bezig...
    X