Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omhalen of nog wachten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Omhalen of nog wachten

    Korting op 420shop
    Dit is Autoflower fresh candy nu momenteel 6 weken in bloei met voorbloei meegerekend nu is men vraag is ze klaar of nog niet mits het een Autoflower is
    Attached Files
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    #2
    Het is duidelijker als je de hele top even op de foto zet.

    Comment


      #3
      Srr dat ie zijlings staat maar heb hem uit tent moeten buigen voor de lamp grts
      Attached Files
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


        #4
        Meer dan een week nog..
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Thnx q het is maar bij Autoflower zou ik niet mogen wachten op de amber kleur maar echt het witte klopt dit
          of scheelt dit van plant tot plant dat ik ze niet te vroeg omhaal een van de weken mvg
          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
          5 lekkere grieten onder de zon

          Comment


            #6
            Deze mag nog wel even, ik denk nog wel drie weken.

            Comment


              #7
              Bijna bijna
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment


                #8
                Tandjes bijten en afwachten dan beginnen volgende week pas met lady blueberry te zaaien merci voor de respons amigos.
                wes die critical ziet er beestig uit man die smaakt zeker
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Ja die is wel echt lekker
                  Veel beter dan dat ikzelf verwacht had
                  Maar jou top is ook heerlijk om te zien....nog even geduld dan kan ook jij genieten

                #9
                Waarom zou je niet op amber trichomen mogen wachten bij autoflowers ?
                Dat autoflower-trichomen niet amber worden is verzonnen door n00bs die geen geduld hebben.

                Maar dat even terzijde ..
                Ik zie een top met nog heel veel witte haren (pistils)
                Dat betekent gewoon dat ze nog lang niet klaar is.

                Daarom zeg ik regelmatig dat men niet zo vroeg naar de trichomen moet kijken want daar komt alleen maar verwarring door.
                Eerst moet de bloeitijd tegen het einde lopen en dan pas ga je de trichomen bekijken.

                Die dingen kleuren gedurende de laatste 4 weken constant, en nieuwe kwekers die ergens gelezen hebben dat autoflowers niet amber worden gaan na 4 weken bloei soms al naar de trichomen zitten gluren, zien een paar witte en krijgen meteen oogstkoorts.

                Meestal wacht je het best tot de plant 7-8 weken bloei gehad heeft. (ECHTE bloei, dus zonder voorbloei!!)
                Dat hebben alle cannabisplanten minimaal nodig en dan is het pas tijd om verder te kijken.

                Zie je een top zoals hier, nog vol met verse pistils, dan weet je al dat je niet verder hoeft te kijken.
                Minstens nog 1-2-3 weken te gaan.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  Thanks Q bedankt voor de uitleg Autoflower is zowat blijkbaar wat iedere beginnende kweker begint te telen omdat het gemakkelijker zou zijn maar de kost is hoger en je hebt de groeiperiode niet onder controle, zit je met groeiachterstand heb je een bonsai die in bloei schiet en bovenal er is zoveel zever op het internet en dan nog maar zwijgen over alle verkoopspraatjes dat je gewoon niet weet wat te geloven. Ik wacht gewoon af.
                  Ik ga in ieder geval voor gewone feminised volgde keer mvg

                  The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                  5 lekkere grieten onder de zon

                  Comment


                    #11
                    Yeah, autoflowers zijn ook eigenlijk ontwikkelt voor de buitenkweek.

                    Je bent niet alleen inderdaad.
                    Geeft niks ey, ik ben vroeger toen ik een jaar of 14 was begonnen met kippenvoer-hennep en heb het plantje kaalgeknipt en de blaadjes opgerookt toen ze 4 weken oud was.
                    Tja, nog nooit een wiettop gezien eh.....
                    Daar was ik snel van genezen dus, en heb me niet meer met wiet bezig gehouden tot m'n diensttijd

                    Kippenvoer-hennep was dan wel gratis, maar ik had destijds liever nog een autoflowertje gehad, haha...
                    Mja, die waren er toen nog niet. Er waren nieteens growshops, of internet
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #12
                      Haha zalig jeugdige onwetendheid kennen we allemaal haha ik was de eerste keer echt ziek geworden maar niet van de blaadjes haha lang niet meer geprobeerd en dan met maten toevallig nog is geprobeerd en inmiddels 15 jaar later meer de zin gekregen om zelf stelselmatig men eigen wietje te kweken je weet wat je rookt en geeft denk ik wel voldoening na een goed gelukte oogst,en ik prefereer kwaliteit over kwantiteit de laatste jaren.in ieder geval men 3de kweek word just feminised, mvg
                      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                      5 lekkere grieten onder de zon

                      Comment


                        #13
                        Weske amai da belooft voor die ander twee vrouwtjes want zoals je al zei voor een achterblijvertje heeft ze verdomme toch mooi haar best gedaan ze zal zichzelf hebben willen bewijzen tegenover u voor toch de nodige zorg die ze heeft gehad haha
                        ja ben benieuwd hoe die fresh candy smaakt of het zen naam eer aan doet want die bullshit praatjes van die leveranciers geloof ik voor 75 % toch niet meer
                        ze riekt in ieder geval intens speciale geur moeilijk te beschrijven maar we wachten geduldig af grote bladeren worden geel en vallen af dus ik weet einde nadert nog paar weekjes and
                        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                        5 lekkere grieten onder de zon

                        Comment


                        • Weske
                          Weske commented
                          Editing a comment
                          Jaa ze heeft wel der best gedaan nog heb er 53 gram droog aan overgehouden...
                          Ja klopt hoor vaak is de smaak toch niet precies zoals ze beschrijven maar dat ze een intense speciale geur heeft is goed teken weer.
                          Yes yes die weken lijken het langste te duren he haha

                        #14
                        Vroegah dacht ik dat coffeeshop wiet een soort standaard was, tot ik zelf binnen begon te spelen.

                        Comment


                          #15
                          Pit met dat gedacht zit ik ook al tijdje wat je zelf doe doe je meestal beter.
                          we leven in een gehaaste maatschappij snellere opbrengst meer poen redeneer ik dan zoals alles in de wereld draait en zie maar wat allemaal naar de klote is gegaan door hebzucht kwaliteit gaat achteruit op alle gebied
                          The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                          5 lekkere grieten onder de zon

                          Comment


                          • Pit
                            Pit commented
                            Editing a comment
                            Inderdaad en daarom: betere wiet begint bij jezelf!
                        Bezig...
                        X