Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower voorbloei wil feminised bijzetten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower voorbloei wil feminised bijzetten

    Korting op 420shop
    Jow mannen heb vraagje ik heb momenteel Autoflower staan staat nu 1 week in voorbloei ik zou graag nog een feminised zaadje bijzetten mijn vraag is eigenlijk is dit een goed idee?
    zelf denkik van wel als ik vandaag zaad tssn Koffie filter zet 2 weken voorbloei en dan minstens 6 weken onder de lamp groeifase men autofl.staat ook 18 6
    men groeilamp mh is wel witter van kleur dan bloeilamp en vlgd week verander ik naar hps bloei iemand een idee
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    #2
    Is dit even goed onder hps groeienfase
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      Een auto nooit op 18/6 zetten,
      dat is tekort licht .....
      20/4 of 22/2 geeft je resultaat!

      Comment


      • Lambalski
        Lambalski commented
        Editing a comment
        Ben nog een groentje qua kweken maar buiten staan de auto's toch ook nooit op 20/4? Of is binnen weer anders dan buiten?

      #4
      Ah ok dus ook geen feminised bij zetten dan met 20 uren licht
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Je kan wel de lamp op 20/4 zetten en zodra je auto flower is afgebloeid de lamp omzetten naar 12/12 en dan beginnen met het afbloeien van je feminized maar dat vereist wat inzicht & timing.

      #5
      Ok das goed da was de bedoeling maar wist het niet zeker met die 20 uur.
      nu mijn groeilamp is eigenlijk veel lichter licht dan bloei lamp die is geler is da een probleem of enkel de uren in stand houden
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        En die gaat er in na bloeiverschijnsels

      #6
      Dan kan je beter een kleur pakken die zowel voor groei als bloei geschikt is.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #7
        Checking
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment

        Bezig...
        X