Vraag...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • freakoo

    #1

    Vraag...

    Korting op 420shop
    heey, ik ben echt beginner, heb nog nooit gekweekt, maar nu wil ik is binnen gaan proberen..

    maar ik wil het echt zo makkenlijk en goedkoop mogenlijk houden
    wie kan mij hier me helpen ?

    Grz
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #2
    Re: Vraag...

    De perfecte info staat op: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...en-wiet-kweken
    Spit de topics maar eens door en laat het weten of je iets gevonden hebt wat binnen je bereik valt.
    Succes

    Comment

    • Newbienob
      Advanced Stoner
      Member
      • Sep 2010
      • 72

      #3
      Re: Vraag...

      EEhm.. maybe oud keukenkastj tl-buisjes...computerfan.. Microkweek opzoeken op forum idd..Succes!
      Peel me i'm fat free!

      Comment

      Bezig...