Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ventilatie tot buitenshuis ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ventilatie tot buitenshuis ?

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    heb effe gezocht maar niet gevonden en waarschijnlijk een makkelijke vraag voor de doorwinterde leden ...

    Ik ben nog steeds bezig aan mijn micro hokje (55x55x110).

    Nu wil ik een ventilator bestellen samen met een koolstoffilter voor mijn hokje. Een klein model zou moeten volstaan. Het hokje komt in de berging thuis. Als ik de filter in mijn hokje hang en de ventilator erbuiten, ruik je dan iets in de berging? Er is nl. een gat in de berging voor de lucht van een droogkast naar buiten te voeren maar dan spreken we over een afstand van minstens 7 meter.

    Is het nodig om tot buiten te gaan of neutraliseert een koolstoffilter genoeg op zichzelf? Indien ik tot buiten wil geraken met de lucht zal ik wss een zwaardere ventilator nodig hebben denk ik?

    Alvast bedankt voor eventuele reacties! (En in afwachting om te bestellen natuurlijk, eerste hokje, eerste kweekje, zaadjes toegekomen, lamp in orde, hokje 3 lagen matte witte verf gegeven, verluchtingsrooster in deur gebouwd, ....)

    Grtz


    #2
    Er zijn er bij die de slang in de kamer uit laten komen maar ook die tot buiten gaan.

    Met goede koolstoffilter moet je niks ruiken anders heeft het net zoveel nut om hem naar buiten te laten gaan want daar ruiken ze het dan ook...
    is denk net wat je zelf fijner vind
    k wel graag de lucht kwijt en verse lucht hebben
    aangezien het in berging is komt er wss geen verse lucht binnen? Dus de lucht die je dan in de kamer doet word ook weer aangezogen
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #3

      Comment


      • Krueg3r
        Krueg3r commented
        Editing a comment
        Heb zo'n budget BK 100 van 40-50 euries. (250 m3) die bij meeste complete tentjes zit.
        Jaar lang geen problemen mee gehad nog, draait op laagste snelheid maar lagers zijn nog steeds goed.
        Samen met de Can Lite 300 PL, deze moet je binnen 8-12 mnd zeker vervangen naar mijn ervaring

        Op volle stand is het net een jet engine, dus weet hoe belangrijk geluid is voor je , maar je kan een klein hokkie prima koelen met zo'n ding, dat de lucht 7m moet reizen maakt geen verschil

      #4
      Bedankt !

      Comment

      Bezig...
      X