gaan de stekjes het redden ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • freakoo

    #1

    gaan de stekjes het redden ?

    Korting op 420shop
    denken jullie dat ze het gaan redden ?
    Het 1e stekje ziet het er nog het beste uit vind ik..
    Foto-0058.jpgFoto-0055.jpgFoto-0057.jpg
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #2
    Re: gaan de stekjes het redden ?

    als je ze nu poot dan rede ze het wel

    Comment

    • tumble trimmert
      Banned
      • Mar 2010
      • 3610

      #3
      Re: gaan de stekjes het redden ?

      volgens mij staan ze al in de bloei

      Comment

      • boeman
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 518

        #4
        Re: gaan de stekjes het redden ?

        ja nu je het zegt en ik beter kijk zie ik het ook

        Comment

        • Jona
          Retired
          • Jun 2008
          • 2797

          #5
          Re: gaan de stekjes het redden ?

          Terug in GROEI trekken, gewoon mooi 18u licht geven, HOGE luchtvochtigheid houden en voetjes vochtig houden. Ik weet niet of het nog gaat lukken maar anders zal je ze nog moeten afbloeien (ze hebben dan al wortels hoop ik? Anders zal dat een moeilijke zaak worden) :s. Zonder wortels dergelijke zaken proberen goed te krijgen lijkt me erg lastig

          Comment

          • freakoo

            #6
            Re: gaan de stekjes het redden ?

            nee staan niet in de bloei, de moederplant staat wel in de bloei
            dit is de moederplant

            dus moet ik miss dat klein topje van het stekje ook weg knippen of niet ? xD
            Foto-0054.jpgFoto-0061.jpgFoto-0060.jpg

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: gaan de stekjes het redden ?

              stekken van n bloeiende plant kan,maar durt zeker twee weken al voor dat ie geworteld is!t topje moet je laten zitten daar komen straks de scheuten uit.

              Comment

              • freakoo

                #8
                Re: gaan de stekjes het redden ?

                Thx, dat moest ik weten xD
                ik zal over 2 weken weer reactie plaatsen of eerde

                Comment

                • Jona
                  Retired
                  • Jun 2008
                  • 2797

                  #9
                  Re: gaan de stekjes het redden ?

                  Wordt zelden tot nooit gedaan, stekken van een plant in bloei... Daar verlies je echt zwaar tijd mee :/
                  Je houdt het beste je moederplant constant in GROEI om ervan te stekken

                  Comment

                  • markster
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2008
                    • 2151

                    #10
                    Re: gaan de stekjes het redden ?

                    idd jona is niet t meest slimme plan!maar kan wel als duurt t n tijdje eer je n fatsoenlijke plant wil hebben.beste stek je van n plant in t vegatieve stadium(groei).
                    de snelst wortelende stekken komen van de uitschieters onderin de plant ,omdat daar t meeste auxine in zit!
                    grtz

                    Comment

                    • Jona
                      Retired
                      • Jun 2008
                      • 2797

                      #11
                      Re: gaan de stekjes het redden ?

                      Weer iets bijgeleerd Markster
                      Heb ik trouwens nog een stukje over geschreven over Auxine . Ik moet dat er maar eens bijzetten denk ik zo

                      Comment

                      • markster
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2008
                        • 2151

                        #12
                        Re: gaan de stekjes het redden ?

                        aight jona!@ your service!
                        peace

                        Comment

                        • freakoo

                          #13
                          Re: gaan de stekjes het redden ?

                          Stekjes zijn dood xD
                          zon stond vandaag op me kamer en nu hingen ze helemaal slap, en ze hadden genog water, en nog geen beworteling...

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #14
                            Re: gaan de stekjes het redden ?

                            Luchtvochtigheid moet 90% zijn, vergeet dat niet. Volgens mij ligt het ook daaraan dat ze zo slap hangen

                            Comment

                            Bezig...