Hoe de luchtvochtigheid omhoog

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nate420
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Dec 2017
    • 6

    #1

    Hoe de luchtvochtigheid omhoog

    Korting op 420shop
    hoi medekwekers,

    ik heb zonet mijn plant (zaadje onder de grond dus nog niets te bespeuren) in mijn 1.20-1.20-2 tent geplaatst. spijtig genoeg is de luchtvochtigheid maar 20% in mijn tent, veel te laag dus en zou ik deze willen opdrijven naar +/- 70% .

    hebben jullie tips hoe ik dit het goedkoopst kan fixen?

    Shoot
  • Rreppellsteeltjam
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • May 2018
    • 1955

    #2
    Vertel wat over je setup, en doe alvast huishoudfolie over de pot tot ie boven komt!
    volgende keer in een klein potje ontkiemen, dan heb je meer controle.
    En fotooooooo!

    O, eh, wel een groooote tent voor 1 plantje!

    Comment

    • Ipie
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2016
      • 2241

      #3
      Laatste waar je je druk om moet maken ...

      Comment

      • kees49
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2018
        • 293

        #4
        Een limonade flesje door de helft en over je zaadje zetten.

        Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #5
        Maak je geen zorgen .
        Zolang ze nog onder de aarde zit kan je idd folie of een potje erover zetten zodat je grond niet uitdroogt

        Zodra ze boven is hoef je daar niet meer druk over te maken .

        succes

        Comment


        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Nonsense Tip: Met een plantensproeier de bovenzijde
          vochtig houden dat werkt als een tentzeil .......
      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #6
        Je hoeft je normaal geen zorgen te maken omdat de LV doorgaans goed is. 20° is echter wel te laag, dat zou naar 40 minimum moeten. Is dat in de rest van je huis ook zo, want gezond is dat niet. Dan zou ik toch effe een luchtbevochtiger kopen. Als er dan nog een hps boven hangt dan drogen ze gewoon uit, huidmondjes gaan dicht, ze verdampen geen water en de groei zal niet vooruit gaan en de bladeren zullen naar binnen plooien.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #7
          Als je een LV van 20 in huis hebt moet je inderdaad niet alleen aan je kweektent denken.
          (bron: philips.nl)

          Misschien eens wat vaker luchten?
          Buiten is het rond de 70% nu.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Nate420
            Stekje
            Nieuw Lid
            • Dec 2017
            • 6

            #8
            bedankt voor de tips!

            Comment

            Bezig...