Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED bouwlampjes erbij?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED bouwlampjes erbij?

    Korting op 420shop
    71A82FDB-36D4-4FBF-AF36-56B7BFB416C4.jpeg 60ADF0BF-3EC8-4D89-A540-B30C126B0241.jpeg Hey kwekers,
    was vandaag eens door de schuur aan t rommelen en vond 2 van deze floodlights.
    Ze zijn beide 10W en 3000k temp .
    Ik heb een tentje van 60x60 en een 240w marshydro reflector led , zou het nut hebben dat ik de 2 floodlights erbij hang zowel tijdens veg als bloom?
    grtzz
    Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

    #2
    Ketelhuis

    dit heeft altijd zin! Al weet ik niet hoeveel extra dit doet...

    veel plezier met je kweekje
    gz Rickysticky

    Comment


      #3
      Heb ze opgehangen we gaan t zien 1918DF18-D336-4303-8C3B-F6ECBB731FD3.jpeg 42FBAE72-FA21-46A2-97D0-A0497A0F6771.jpeg
      Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

      Comment


        #4
        Elk 10 watt. Op de hoogte van je andere lamp. Dus die beschijnen ongeveer de 10-15 cm eronder waar geen planten groeien. Licht bij hangen heeft niet altijd zin. Ze moeten er wel iets mee zijn natuurlijk.

        Comment


          #5
          Heeft echt nu al is het maar voor de warmte 24/24 op 27 graden vinden de meeste dames lekker tijdens het groeien behalve mexian haze die moet je maar paar dagen groeien en gewoon op 18 uur
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            Ja ik heb me lampen nu op 35cm gehangen van de planten alleen die bouwlampen zou ik dus lager moeten hangen.

            ik ga ook een aparte microkastje maken voor die in dat rode potje en ompotten want denk dat die weer te dicht op de lampen staat en plaatsgebrek :s

            bedankt voor de reacties
            Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

            Comment


              #7
              joremkrank ik heb swso een klein kacheltje hangen die houdt de boel op 26 graden zoiets
              Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

              Comment


                #8
                goedbezig. co2 jij helpt wel mee
                verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                Comment

                Bezig...
                X