Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel water moet ik geven?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel water moet ik geven?

    Korting op 420shop
    Hallo mensen ik ben al 9 dagen ver in de groei 12 plantjes onder een 600w hps gedimd naar 400w voor de groei , maar ik vraag me af of mijn planten al wortelstimulator kunnen gebruiken van plagron en ook hoeveel water moet ik geven want ze hebben het precies niet echt nodig ? Ze staan er goed bij denk ik
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Nog een foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Da's zowat het enige moeilijke aan wiet kweken. Water geven.

      Als je je bodem degelijk hebt ingewaterd hoeven ze de eerste tijd niet direct water. Je kunt eventueel wel wat vernevelen, maar dat alleen als de lamp uit is.

      Moest de grond te droog zijn kun je de bovenste laag lichtjes bevochtigen, maar doe dit met mate.

      Er is geen 'exacte' hoeveelheid dat je aan wiet moet geven, je moet vooral wat afwegen hoeveel ze nodig hebben.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Omdat planten 's nachts ook dingen doen.
        Ja dat is ook bij led natuurlijk, waarom zou dat in de natuur en onder alle andere lampen zo zijn en bij led niet ?

      • Modest
        Modest commented
        Editing a comment
        Als je vernevelt met de lamp aan kun je brandplekken krijgen op je blad.

      • Socrannabites
        Socrannabites commented
        Editing a comment
        Dank u Modest en ja QNQ voor het naast de vraag toch op de vraag te antwoorden ook bedankt

      #4


      Plus ja je mag al wortelstimilator gebruiken ook hier geld hetzelfde als met water met mate dus niet meteen teveel geven
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #5
        Hey Aziron,

        Wortelstimulator kan je prima toevoegen. Als je maar niet meer geeft dan de aanbevolen hoeveelheid. Zelf zou ik iets minder geven in het begin, 50/75% bijvoorbeeld.
        Water geven is lastig wanneer ze nog zo jong zijn. Hangt ook van je omgeving af. Ze staan er prima bij, lekker vrolijk. Dus eigenlijk zou ik doorgaan zoals je nu doet.

        Comment


        • Aziron
          Aziron commented
          Editing a comment
          Bedankt voor het advies precies iemand van plagron zelf hah . Vraagje gebruik jij ook die pure zym want ik heb al gelezen dat het overbodig is ?

        • exmember47012
          exmember47012 commented
          Editing a comment
          Hey! In sommige situaties wel. Hangt er een beetje vanaf welke andere producten je gebruikt. Het hoeft niet, maar sommige kwekers vinden het fijn. Wilde jij pureZym gebruiken?

        #6
        Als er iets is wat ze niet nodig hebben dan is het wel wortelstimulator.

        Comment


        • Aziron
          Aziron commented
          Editing a comment
          Njah ik weet het eigenlijk is het niet nodig maar als men wortels er sterker en harder van gaan groeien dan waarom niet .

        #7
        Wat je bereikt met luchtige op voorhand vochtig gemaakte grond en spaarzaam water geven in het begin. Foto is van een plant van 4 weken oud denk ik, zoiets. Zonder wortelstimulator. Geef je het wel mee neem je onnodige risico's ivm overvoeding.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #8
          Ik heb ooit eens een kweekje de vergelijking gedaan met en zonder Roots Juice, en zag op het einde weinig verschil.

          Zoals ik in m'n vorige post zei, en Beo hier even toont met de foto is een degelijke pot om in te starten het belangrijkste.

          Zo zoeken de wortels direct hun vocht in alle richtingen en krijg je een mooie verspreiding van de wortels.
          Stap voor stap geraken we er wel.

          Comment


            #9
            Oke mensen bedankt ik ga geen wortelstimulator gebruiken , dat is al een zorg minder

            Comment

            Bezig...
            X