Welke soort?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • roocky
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2009
    • 70

    #1

    Welke soort?

    Korting op 420shop
    Hey, kga dan starten met mijn binnenkweek. Nu weet ik niet echt welke soort ik ga nemen. Er zijn er ook zoveel . Dus ik zou graag eens horen welke jullie lekker vinden.
    Liefst geen al te moeilijke en ze mag een mooie opbrengst geven ook. Kga toch maar 2 a 3 planten zetten.

    Laat maar horen...

    ONE JOINT EACH DAY , KEEPS THE DOCTOR AWAY !!!
  • Gijs23
    Advanced Stoner
    Member
    • Oct 2008
    • 61

    #2
    Re: Welke soort?

    Santa , pp ?

    Comment

    • Ready Set Grow
      Retired
      • Jan 2010
      • 796

      #3
      Re: Welke soort?

      Ik zou AK-47 nemen.
      Een echte aanrader.
      Autoflower word niet groter dan 1 meter. Met een gewicht van 50 Gram per plant...

      Comment

      Bezig...