Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herma of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Herma of niet?

    Korting op 420shop
    Attached Files

    #2
    gaat gewoon goed,dit keer
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      bedankt alvast , ben er niet meer gerust in na 2 kweken met zaadjes

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Na 2 keer zou je het zelf wel moeten kunnen zien.

      #4
      Bij voorgaande kweek nooit balletjes gezien , moet van hermabananen zijn gekomen en die herken ik precies niet goed of ik kijk niet goed genoeg.
      ik heb ondertussen die plant in quarantaine gezet want voor het eerst heb ik balletjes ontdekt onderaan een tak. Ik wou ze vastnemen en ze stoven meteen open.heb alles nat gesproeid met verstuiver en water ook om verdere bevruchting te voorkomen...
      ze zal te veel stress gekregen hebben door die afgebroken hoofdstam in de bloei periode.. al de rest is ok deze keer. De andere dames zien er nog steeds wel ok uit.
      Ik kan ondertussen een hermafrodiet wel ruiken, weet niet of jullie daar ervaring mee hebben. Ik had bij deze ook al men twijfels aan de nare geur die van deze plant afkwam...(kattenpisachtig)
      Ook bladeren werden donkerder groen met iets wat dikkere bladkorven . Zo herken ik ze precies ook al..
      ik blij nu dat m eruit is maar in hoeverre moet ik me nu zorgen maken over de andere dames... pfff weer ni goed slapen deze week. Als ik na deze week zie dat ze goed verder bloeien dan ben ik pas terug geruster..
      Last edited by Noluckforme; 15 May 2019, 08:14.

      Comment

      Bezig...
      X