Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Overvoeding nabloeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Overvoeding nabloeien

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

    Ik heb 2 kleine plantjes staan waar ik een probleem met overvoeden heb. Ik ben ze al 2 weken aan het spoelen maar de blaadjes sterven of verdorren nog steeds. Aan de trichomen te zien kan ik ze nog wel een weekje of ander half laten staan. Nu geeft een vriend van mij aan dat ze door het overvoeden teveel stressen waardoor ze niet goed afbloeien. Mijn vraag is kan ik ze beter nu omhalen of toch nog die week laten staan? Trichomen zijn milky en hier en daar wat Amber. Als het aan mij ligt ga ik voor 50/50 als dat nog haalbaar is afcourse
    ​​
    mocht ik wat vergeten zijn hoor ik het natuurlijk graag!

    mvg Thomme
    https://imgshare.io/image/944f195d-2...0bd29919.ObMiq


    #2
    Inderdaad daar kan hij gelijk
    in hebben. Ik zou zeggen kappen
    de wiet is er zeker niet slechter
    op,, werkt alleen in het uiterste geval
    ietsje korter......

    Comment


      #3
      Heb je ook een foto ofzo ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Staat een link onder Q........

      • Beardfarmer
        Beardfarmer commented
        Editing a comment
        Excuses, linkje staat eronder. En ook excuses voor de nek klachten. Volgende post zal ik hier rekening mee houden

      #4
      Knipsel.JPG

      de foto achter de link

      Trek is aan die dorre kleine punt blaadjes in de top , laten deze makkelijk los ?????

      Comment


      • Beardfarmer
        Beardfarmer commented
        Editing a comment
        Nee, deze nog niet. Alle blaadjes die makkelijk loslieten heb ik voor dat deze foto gemaakt is eraf gehaald. Per dag kan ik er een blaadje vanaf halen ongeveer

      • Nonsense
        Nonsense commented
        Editing a comment
        Ok ik heb een vermoeden dat er rot in je top zit maar het is natuurlijk een vermoeden maak je dus nog geen zorgen !!

        Heb je meerdere blaadjes uit deze top verwijderd die wel makkleijk loslieten ?
        je kan voorzichtig is proberen de top te openen zodat je een beetje in het midden kan kijken of alles er nog goed uitziet en je geen bruine plekken of harig plantmateriaal ziet

        50% om 50% is wat hoog gegrepen met 20 % amber kan ze zeker wel omgelegd worden

      • Beardfarmer
        Beardfarmer commented
        Editing a comment
        Van binnen ziet ze er gelukkig nog lekker groen uit zoals ik op meerdere plekken kan zien, in de top zelf zitten de blaadjes nog wel stevig vast, deze kleine blaadjes zijn wel enorm paars/bruin achtig, de uitval en verdorring gaat voornamelijk nog om de grotere bladeren om de steel heen.

      #5
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #6
        Thnx mensen! Ik geloof aan deze informatie wel genoeg te hebben. Ik ga ze omhalen, en een nieuwe ronde inzetten. Tegen de tijd zal ik een kweekverslagje opzetten met men setup. En me inlezen in de regels van het forum nog wel een vraagje; hoe veilig is dit forum? Moet ik voor de Posts nog proxys oid inzetten ?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Het is internet. Hoe veilig is internet ?

        • Beardfarmer
          Beardfarmer commented
          Editing a comment
          Maak je zelf gebruik van omwegen QnQ?
      Bezig...
      X