Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krijg LV van 40 niet hoger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Krijg LV van 40 niet hoger

    Korting op 420shop
    Hoi hoe krijg ik mijn vochtgehalte op peil het staat maar in de 40 heb al een emmer water bij in de tent staan met een handdoek mijn zaadjes zijn al 2 dagen uitgekomen

    mvg
    micio

    #2
    De LV is niet belangrijk als je uit zaadjes kweekt.
    40 is geen probleem.
    Wil je hoger, zorg dan dat er beter/meer lucht in je ruimte komt, want binnenshuis is het altijd hoger dan 40.

    Emmers, glazen, bekers, handdoeken, luchtbevochtigers ..... ik moet er altijd een beetje om lachen als ik dat zie.

    (Ik ga de titel van dit topic ook even aanpassen want dit zegt helemaal niks natuurlijk)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Mijn tent staat in het tuinkot hoe zorg ik het beste dat er meer/betere lucht in de tent komt

      mvg
      micio

      Comment


      • Jura
        Jura commented
        Editing a comment
        de afvoer van je tent naar buiten je tuinkot leiden want nu komt de afvoer in je tuinkot terecht die word dan terug opgezogen door je aanvoer van verse lucht
        eventueel foto van de situatie zodat we beter kunnen inschatten

      #4
      Als het dan echt omhoog moet kan je miss een warm kommetje water in de tent zetten, zodat dit verdampt.

      maar zoals Q al zei is dat dus allemaal niet nodig vermits je met zaadjes kweekt.

      gewoon zien dat uw medium niet kurkdroog of zeiknat komt te staan. Dan moet t lukken

      veel succes verder
      When i smell weed my lungs get horny

      Comment


        #5
        Bedankt

        Comment


          #6
          Ooo een lv. van 40% daar droom ik van. Ik zit nu op 69% en soms hoger.
          Maar succes met de kweek.

          Comment


            #7
            Een natte handoek bij je luchtinlaat leggen kan wel eens helpen.
            Als er meer lucht langs de handoek gaat word er ook meer vocht opgenomen uit de handoek.
            Maar 40% is verder geen ramp ofzo.
            Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
            Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

            Comment


              #8
              hang er een paar sexy poster bij, van mannen dan. Niet voor jezelf maar dat zullen de dames wel waarderen.. heb je wat meer vocht in je ruimte
              Ad usum proprium!

              Comment

              Bezig...
              X