Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kind led k5 750

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kind led k5 750

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Zijn er mensen hier die al met de kind led k5 kweken hier? Ik ben op zoek naar wat meer informatie hierover en hoe het je bevalt.

    - Hoe hou je de tempratuur met led op goed niveau?
    - Waar heb je de kind led gekocht?
    - Heb je ook echt veel minder afzuiging nodig met deze lamp? Ik hoor dat sommige mensen helemaal geen afzuiging hebben met led? Dat kan toch niet?

    #2
    Hey

    afzuiging heb je altijd nodig verse lucht voor de plantjes met led heb je wel minder warmte productie en minder verbruik van energie
    wel merkelijk veel minder afzuiging nodig dan met HPS lamp

    indien interesse voor Kind led k5 750 even kijken bij kopen en verkopen heb daar een te koop gesteld

    onlinetopgarden.com/nl/verlichting-elektra/led-groeikweeklampen/kind-led-growlights/kind-led-growlight-k5-l750


    Grts
    Last edited by Jura; 19 July 2019, 11:34.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kweektentje View Post
      Ik hoor dat sommige mensen helemaal geen afzuiging hebben met led? Dat kan toch niet?
      Als je 'm gebruikt om 's avonds in je slaapzak, in je tent, een boek te lezen kan dat wel.
      Als je plantjes kweekt is dat onzin.

      1200++ euro is wel belachelijk veel geld voor zo'n lampje eh....
      Voor dat geld knutsel je zelf een betere in elkaar en hou je nog genoeg over voor een weekje Spanje met 't vliegtuig.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Dit dus en de kind led zijn niet eens de beste kwa par/lichtspectrum heb k gelezen
    Bezig...
    X