Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help, toppen strekken en blijven smal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help, toppen strekken en blijven smal

    Korting op 420shop
    Beste hobbyisten,

    Ik heb nu voor mijn gevoel heel internet afgezocht maar zit echt met handen in het haar.

    Mijn toppen zijn enorm gestrekt en maar zo dik als mijn vinger, de foto's zijn gemaakt nadat ze 4 weken op 12/12 zijn gezet, waarvan na de eerste ruime week de eerste bloei verschijnselen Kwamen.

    Ik heb in een 25 liter pot een bleu dream staan, zelf als stek gemaakt van een buitenplant. Hij staat in Cocos potgrond van de Welkoop. Ik geef hem voeding van dutch pro precies als aangegeven volgens hun schema. Er boven hangt een 365 watt Cobb led lamp. Afzuiger 550m3 op halve kracht. Temperatuur overdag rond 28 graden, met lamp uit ongeveer 21 graden. Zoals jullie kunnen zien is er ook wat light bleach te bekennen, schijnt een led dingetje te zijn maar de lamp hangt toch zeker 60 cm boven de hoogte top.

    Zelf ben ik elke dag een beetje co2 aan het toevoegen door langzaam azijn in een bak met baksoda te laten druppelen. Er is geen licht lek, althans, op een paar iniminie knopjes na waar ik vandaag een stukje ducktape heb opgeplakt, just in case. Relatieve lv is minimaal 40 tot max 70 maar gemiddeld een beetje 55%.

    Nu heb ik vernomen dat een haze soms de tijd neemt voor zichzelf en hoop ik dat mijn angst voor een lullige opbrengst onterecht is. Dus wie ziet meteen de eventuele fout? Of beter nog, wie weet mij gerust te stellen dat deze blue dream van humboldt nog wel bijtrekt?

    ​​​​​​​Met vriendelijke groet, apohis de hobbykweker
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Niks mis mee, ze moeten nog wel even he
    Een lichtlek is funest. Zelfs een ledlampje van een kacheltje heeft invloed.
    Als je de lekken gedicht hebt zullen ze wel doorgaan en als ze een week of zes verder zijn moet je eens zien

    De opbrengst heb je zelf bepaald door de groeitijd.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Bedankt voor de snelle reactie,

      Ik ben misschien ook te veel gewend aan een indica. Deze is 70% sativa, dus genetica zal ook zeker een rol spelen dus. Ik zal iig nog even de mini lichtjes op de apparatuur afplakken. En verder maar gewoon vol vertrouwen deze dame laten bloeien.

      Met vriendelijke groet, apophis

      Comment


        #4
        Hier nog een voorbeeld. Ik blijf het spannend vinden die lange dunne toppies
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #5
          Dat is normaal niks om je druk over te maken.

          sativa's strekken daar staan ze bekend om....

          Zeker als je ze hun gang laat gaan en er niks aan doet(toppen,fimmen,low stress training,binden).
          Je zal wel gaan zien dat de strek er nu een heel eind uit is en nu word het tijd dat de toppen voller gaan worden.

          Heb geduld alles komt goed
          Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

          Comment


            #6
            Thanks again voor de bemoedigende woorden allemaal, ik ga dus gewoon verder op deze tour en laat het op mij afkomen. By the way, Ik spiekte net bij jouw (Weske) verslagen, maar dat zijn resultaten om jaloers op te zijn.

            Greetz

            Comment


            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Haha dankjewell maar dat had ik in het begin ook niet hoor.
              Dat gaat jou dadelijk ook lukken!!!!

              Probeer in het begin voor jezelf ook alles bij te houden kwa watergiften en wat je doet dan heb je voor de volgende x al een inzicht van deze week moet ik miss meer water geven of die week wat meer voeding etc etc.
              En zeker een hoop lezen blijven lezen blijven leren daar kom je echt een heel eind mee

              Dat gaat je bij je volgende ronde een hoop helpen en op een gegeven moment dan zit het standaard ding allemaal in je hoofd en kan je wat gaan proberen eventueel.

              Succes met de plantjes maar dat gaat wel goedkomen hier

            #7
            Jazeker, ik lees echt bijna alles, het is een hele leuke hobby. Ik heb ook nog eventueel een klein probleempje met zogeheten Light bleach, ik zal er een fotootje bij plaatsen, zoals je al eerder heb gelezen hangt mijn 365 Watt led lamp op zo'n 60 cm, wat overigens ook meteen maximale hoogte is. Ik zou zo niet weten wat ik er nog meer aan kan doen. Maar een probleem op wereld niveau is het ook niet heb ik zo kunnen lezen hier en daar.

            Greetz
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Njaaa hetgene wat lightbleach heeft kan weg daar zit geen thc of potentie meer in dat is wel zonde man.

              Die 60 cm kan je niet hoger of is dat wat de fabrikant aangeeft?

            #8

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Nog effe wachten tot de groei er uit is en dan knallen.

              En bij hps kan je ook lightbleach hebben.

            #9
            Komt goed!
            zo niet?....Dan toch!!

            Comment


              #10
              Nou ik houd me aan jullie geloof vast hoor, ik laat m staan en ga ervoor, lukt het niet kom ik bij jullie toppen halen hoor

              Comment


                #11
                Als je veel last hebt van lightbleach zou ik je lamp wel wat dimmen hoor.
                Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
                Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

                Comment


                  #12
                  Daar zat ik ook al aan te denken, het zijn nu een stuk of 10 toppen die een paar kleine puntjes laten zien, mocht dat uitbreiden is het misschien een idee ja om die lamp 10% te dimmen ongeveer

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Zeker niet negeren maar reageren.
                    Toppen met lightbleach hebben geen actieve stoffen dus kun je ook niet roken.

                  #13
                  Daarom vroeg ik al of het de hoogte van fabrikant was of max hoogte wat je kan precies zoals ze hierboven zeggen je moet er wel op reageren
                  Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                  Comment


                    #14
                    Zo, net 20 % wezen dimmen. Het infrarood gedeelte staat wel nog op 100%. Ik neem aan dat infrarood geen Light bleach veroorzaakt?

                    Comment


                      #15
                      als ze evenveel zwellen als ze strekken zit je zeker goed
                      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                      5 lekkere grieten onder de zon

                      Comment

                      Bezig...
                      X