Wat te doen met dit stengeltje?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • maxje1992
    Senior Stoner
    Member
    • Oct 2010
    • 29

    #1

    Wat te doen met dit stengeltje?

    Korting op 420shop
    11b3fxi.jpg

    Er zit maar 1 blaadje aan en waar hij begint te buigen is ie zwart en bruin.

    Wat voor probleem is dit?
  • de dikke
    Retired
    • Aug 2010
    • 154

    #2
    Re: Wat te doen met dit stengeltje?

    Het eerste probleem is dat het een enorm,slechte foto is!!!!!
    Probeer even een goeie foto te nemen,dit maakt het wat makkelijker....
    En als je nog meer zaad hebt liggen,zou ik zeggen elimineren die hap en
    opnieuw beginnen......

    Comment

    • maxje1992
      Senior Stoner
      Member
      • Oct 2010
      • 29

      #3
      Re: Wat te doen met dit stengeltje?

      ja me zusje heeft de digitale camera mee dus ik kan alleen met me telefoon

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Wat te doen met dit stengeltje?

        Ben je aan het graven geweest?
        Zet je plantje in het licht.

        groetjes Bella
        God was never on your side..

        Comment

        • maxje1992
          Senior Stoner
          Member
          • Oct 2010
          • 29

          #5
          Re: Wat te doen met dit stengeltje?

          nee k ben niet aan het graven geweest,

          en ze staan al een tijd onder het licht

          Comment

          • Newbienob
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2010
            • 72

            #6
            Re: Wat te doen met dit stengeltje?

            zonder goede foto...
            Kunnen we er weinig van zeggen max...
            Hoop dat je zus snel weer die camera komt brengen.,,,
            We wachten af...

            Greetz
            Peel me i'm fat free!

            Comment

            • maxje1992
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2010
              • 29

              #7
              Re: Wat te doen met dit stengeltje?

              hier kan een slotje op, ze hebben een goede dag in het licht gestaan en hij is opgekrikt, heeft alleen nog 1 blaadje maar dat bruine is weg en hij staat hoog en zite er gezondjes uit

              Comment

              • 123harry
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Oct 2010
                • 169

                #8
                Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                Wat voor aarde?
                No-nonsens kweker

                Comment

                • maxje1992
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Oct 2010
                  • 29

                  #9
                  Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                  k zou het niet weten

                  gwn potgrond bij de lokale tuinman 1.20 per zak ofzo van 20liter

                  Comment

                  • Newbienob
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Sep 2010
                    • 72

                    #10
                    Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                    mooi dat het beter gaat Maxje...
                    Peel me i'm fat free!

                    Comment

                    • maxje1992
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Oct 2010
                      • 29

                      #11
                      Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                      2u621ye.jpgkijk dit is hem:p k hoop dat er nog een 2e blaadje aankomt mja hij is echt goed opgefleurt

                      Comment

                      • de dikke
                        Retired
                        • Aug 2010
                        • 154

                        #12
                        Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                        Nou,betere foto en het ziet er goed uit zover......
                        Suc6 met het opgroeien,wel pics plaatsen in de tussen
                        tijd.Zijn gek op lieve en leuke plantjes......

                        Comment

                        • 123harry
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2010
                          • 169

                          #13
                          Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                          pH wat hoog en teveel voeding erin. Scheutje regenwater knapt ie wel op. Eigenlijk overplanten in ligtmix. Volgende keer beginnen in zaai stek grond.

                          zaad ontkiemen:


                          123harry
                          Last edited by 123harry; 18 October 2010, 11:50.
                          No-nonsens kweker

                          Comment

                          • chemdog
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jul 2010
                            • 57

                            #14
                            Re: Wat te doen met dit stengeltje?

                            juist! beter gebruik je lightmix. potgrond is veels te machtig. deze fout maken de meeste in het begin GEEFT NIKS van fouten leer je! verdiep je goed in de plant, hoe meer je weet hoe makkelijker het word.

                            succes
                            NO PANIC... GO ORGANIC !

                            Comment

                            Bezig...