Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Net ontkiemd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • ganjagast
    commented on 's reply
    Nondeju!!!

  • Cheese420
    replied
    Mijn lamp hangde in begin op 80 cm. De plantjes zijn nu 10a15cm dus de lamp hangt nu op 65a70cm moet ik de lamphoogte terug naar 80 brengen of juist verlagen naar minimum 60 want is een 600watt lamp 10%ervan is 60cm anders kans op verbranding? En wat is de lamphoogde vanaf de lamp of vanaf de onderkant van de verkapping?

    Leave a comment:


  • Jura
    replied
    gewoon zoals Q schrijft en een portie geduld

    CO2 is niet nodig , verder in de kweek kan je het nog overwegen maar zonder gaat het evengoed lukken

    Leave a comment:


  • Ipie
    replied
    Mijn mening, voor baby's is dit te warm ( plantjes.)
    Waarom die CO2 toevoeging, gewoon een spontane vraag?

    Groet!
    Last edited by Ipie; 11 October 2019, 13:57.

    Leave a comment:


  • Cheese420
    replied
    Even een update. Net terug van het werk. 8Ontkiemde zaadjes eergisteren geplant in potten van 18liter onder de 600watt hps lamp bloei en groei stadium. Ventilator zachtjes laten blazen.luchtbevochtiger aan. Is wel 33graden als de tent gesloten is als ik 1raam open zet zakt dit naar 27 ongeveer . 6van de8 zijn ondertussen al zaailingen van 5a6cm de andere 2 komen de groene blaadjes net van uit het zaadje. Heb gelezen zonder co2 toevoeging dat het max 28 graden mag zijn in de tent en zonder co2 toevoeging 32graden klopt dit? Ik heb ze wel al op 18-6 gezet van eergisteren

    Met co2 toevoeging 32 graden***
    Last edited by QnQ; 11 October 2019, 13:10. Reden: 2 post samengevoegd. Je kunt je posts ook wijzigen ;)

    Leave a comment:


  • Cheese420
    replied
    QnQ merci voor je antwoord. Ja hangt nu op 75cm heb ook een luchtbevochtiger dus zou wel goed moeten gaan normaal alsinds bedankt voor een reactie dat op mijn vraag beantwoord

    Leave a comment:


  • QnQ
    commented on 's reply
    TS heeft 3 topics, eentje in de introductie.
    Wat is het probleem ?

  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Pak em, iep.
    6!!!!!

  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    6!???!
    ZES!!!!! F.......g!!!!!!TOPICS!!!!???????

  • Nederhigh
    commented on 's reply

  • QnQ
    replied
    Heb je niet ergens een TL buis waar je ze 5-10cm onder kunt zetten ?

    Het kan wel meteen onder 600W, maar het is wat moeilijker omdat het vocht erg snel verdampt uit de potten, bovendien kost het je een paar euro aan stroom waar ze ook met iets minder licht afkunnen de eerste week.

    Maar als je niks anders hebt, dan kan het wel.
    Hang de lamp op 80cm hoogte, en laat die hangen tot de plantjes op 50-60cm genaderd zijn.
    Je kunt de potten afdekken met een stukje plasticfolie bijvoorbeeld, of meerdere keren per dag de grond natsproeien.
    Geen water erbij gieten zolang ze nog niet boven zijn, daarmee kun je ze naar de bodem van de pot spoelen.

    Leave a comment:


  • Cheese420
    replied

    Leave a comment:


  • Jamzieman
    replied
    haha die antwoorden altijd.
    ik schuif aan bij ganjagast delen die popcorn man
    hahaha

    Leave a comment:


  • Ipie
    commented on 's reply
    6 bedoel je....

  • Brandnetel
    replied
    Altijd weer leuk, het begin van een nieuw topic

    Leave a comment:

Bezig...
X