Plantjes > 10 cm ingraven?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tsjara
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 318

    #1

    Plantjes > 10 cm ingraven?

    Korting op 420shop
    Beste medekwekers,

    Ik twijfel of het een goed idee is .... Vandaag gaan mijn laatste 2 AF 's om en ik heb er al een 5-tal laten voorgroeien in mijn mini hokje. Deze 5 zijn echter wat gestrekt en hebben zo een 10 cm steel tussen lobblaadjes en grond maar ze staan nog in kleinere 1 liter potjes.

    Vandaag of ten laatste morgen ga ik deze overpotten in hun definitieve potten maar ik vroeg me af of ik die gewoon 10 cm dieper in de grond mag steken?

    Het is mijn fout dat ze nu al te gestrekt zijn omdat ik de AF's later om hak dan gepland.

    Slechte foto in bijlage ....

    Alvast bedankt!

    ​​​​​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Stammetjes zijn niet zo heel iel meer, dus ik zou ze toch minimaal tot de helft proberen in te graven.
    Je hoeft ze niet helemaal strak recht te buigen als dat niet gaat, ze groeien vanzelf recht.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Tsjara
      Tsjara commented
      Editing a comment
      Thx QnQ ... Ze zijn idd wat scheef getrokken maar daar maak ik me geen zorgen over Als ik een plantje over heb probeer ik nl. vanalles uit en je kan ze bij wijze van spreken op 5 cm hoogte laten groeien in een cirkel of zo ...
  • Weske
    Advanced Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Dec 2018
    • 1237

    #3
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment

    • Hornet
      Advanced Stoner
      Member
      • Oct 2019
      • 65

      #4
      Ik graaf ze in tot de 1e bladeren, zo ver mogelijk als het kan dus.

      Comment

      • Ipie
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2016
        • 2241

        #5
        Drie jaar geleden met een zaadje mijn (-) ingegraven
        Nog steeds niet boven gekomen!!
        Was op 120 cm. diepte........

        Comment

        Bezig...