Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over bladkleur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag over bladkleur

    Korting op 420shop
    Hoi, ik heb 4 potten staan, 2 x Purple Haze (Huismerk Wietzaadjes) (links op de foto) en 2x (eigenlijk 3 planten) Amnesia Haze Auto van Powerstrains. Nu valt het mij op dat ondanks dat alle omstandigheden gelijk zijn er enorm veel verschil in kleur van de bladeren zit. Nu moet ik er wel bij vermelden dat de AF-jes nog maar zo'n 3 weken moeten en dat de Purple Haze net 1 week op 12/12 staat en de eerste blokhaartjes net zichtbaar zijn.

    Nu vraag ik me af, heeft de Purple Haze gewoon veel meer voeding nodig, of geef ik deze te veel water? Onderin zijn enkele gele bladeren te bespeuren. Ik voed de planten nu sinds een week met Bac Organic Bloom (3ml op 1 L). Dagelijks geef ik nu alle planten 1 liter water op 20 liter potten. De AFjes staan 's morgens droog, de hazen zijn meestal nog iets vochtig (juist te veel water?). PH staat gemiddeld rond de 6.7 (grond).IMG_2560.jpeg
    Lopend Verslag

    #2
    Te veel voeding?
    Zien er niet verkeert uit hoor!
    Geel blad is vaak te droog, nat of
    voedingsoverschot......

    Die afjes lusten denk ik nog een slokje
    water en zeker geen voeding meer.....
    ( nog 2 a 3 weken).......
    Last edited by Ipie; 11 November 2019, 21:04.

    Comment


      #3
      Denk dat je even wat meer afstand moet nemen want je ziet dingen die er niet zijn volgens mij.
      Ik zie niks bijzonders.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ziet er helemaal goed uit zo..kan ook aan de genetica liggen dat ie ene wat donkerder zijn..
        haze/sativa zou juist minder voeding nodig hebben

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Tsja het zijn beide hazen maar de ene is een puprple haze en de ander moet door gaan voor een amnesie haze. Volgende ronde toch eens een paar wat duurdere zaden kopen met behulp van het forum. Dan wil ik eens echte klassiekers kweken.

        #5
        De ene is een fotoperiode plant in de groei en de ander is een autoflower in de bloei.
        Natuurlijk ziet dat er anders uit.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Dat heb ik bij de foto's ook gedaan (reflecterende folie los in de pot gelegd). Voor de afjes denk ik niet dat dat nu nog veel toegevoegde waarde heeft. Wat betreft de voeding, 2 weken beter? Zo ja dan moet ik woensdag stoppen met voeding. Is afbouwen noodzakelijk?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nee, niet afbouwen.
          Een dag of 10 zonder voeding is meestal wel voldoende.
          Er is geen maximum, ik heb ze ook weleens 4 weken zonder voeding gehad op het eind omdat de trichomen niet zo rap wilden verkleuren.
          Er kunnen altijd onverwachte dingen voordoen, dus wat langer kan absoluut geen kwaad.

        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          Nou dat is duidelijk, vanaf morgen geen voeding meer. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze vergelen

        #6
        Ja, die afjes ( misschien) nog een weekje voeding
        en dan water geven. meer hebben ze niet meer nodig.........

        Comment

        Bezig...
        X