Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scrog in bloei zetten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Scrog in bloei zetten?

    Korting op 420shop
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...w-eerste-kweek
    Ik heb pas op de 7de node getopped & ben maar voor 1 splitsing gegaan ipv meer, ik heb het gevoel dat mijn plant hierdoor vrij centraal & compact is.
    Het idee was om de toppen gewoon verder & verder te leiden van het compacte centrum maar heb er niet bij stil gestaan dat bij elke buiging er meer toppen in het centrum komen.

    Bij deze dus de vraag : zet ik ze best nu al in bloei & moet ik niet verwachten dat ik het net vol ga krijgen of moet ik niet te veel stil staan bij de centrale compactheid en gewoon verder doen met ombuigen? No biggie als er 2 of 3 topjes in een hokje zitten?

    Momenteel ziet ze er zo uit :
    20200204_190045.jpg 20200204_190053.jpg

    #2

    Comment


      #3
      ziet er gezond uit,zou nog 5 dagen wachten en dan op 12 uur zetten
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Kijk eens naar mijn kweekverslag. Ik zat met vrijwel dezelfde vraag maar zit nu net op 2 weken 12/12. Dan kan je op de foto's goed het verschil in formaat zien. Dag van omschakeling

      • Mitham
        Mitham commented
        Editing a comment
        dat is intressant, thanks !
        Nu kan ik enkele weken in de toekomst kijken
        Ik merk wel dat je al naar 12/12 gegaan bent terwijl ze nog onder hun screen zaten, waarschijnlijk omdat je er 4 potten onder hebt staan ipv 1 bij mij

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Nee, de echte aanleiding was advies van het forum omdat mijn net toen al bijna vol zat qua oppervlak. Omdat ze na de omschakeling nog doorgroeien werd mij geadviseerd dit vast te doen
    Bezig...
    X