Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder#2

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lowryder#2

    Korting op 420shop
    heeys ik zit met een vraagje want emiel en ik gaan na 2 augustus een lowryder#2 kweek beginnen in mijn kastje

    maar mijn vraag wat is de dag nacht cyclus want ik had gelezen over lowryderx ak47 dat het dus voor de perfecte resultaat is 20/4 is dat het zelfde voor een gewoon lowryder#2 ?

    #2
    Re: Lowryder#2

    Oorspronkelijk geplaatst door darkiess
    heeys ik zit met een vraagje want emiel en ik gaan na 2 augustus een lowryder#2 kweek beginnen in mijn kastje

    maar mijn vraag wat is de dagen nacht cyclus want ik had gelezen over lowryderx ak47 dat het dus voor de perfecte resultaat is 20/4 is dat het zelfde voor een gewoon lowryder#2 ?
    Ik heb gelezen dat je ze zowel op 24/24, 18/6 of 12/12 kunt kweken omdat ze toch auto-flowering zijn
    Als je ze toch groter wilt , denk ik dat het beste toch gewoon 18/6 is.(dan hebben ze veel licht maar toch een beetje rust ook )

    Grtzzz

    Take a look at my Ice-Cold-Killers!

    Comment


      #3
      Re: Lowryder#2

      Als je hem op 24/24 zet, ben je 2 keer zo snel klaar als met 12/12. Maar heb je ook een kleinere oogst.
      Ik weet niet of je planten echt rust nodig hebben qua licht en hoe belangrijk dat is.

      De tussen oplossing 18/6 of 20/4 is denk ik wel het beste. Maakt niet zoveel uit waarschijnlijk.

      Comment


        #4
        Re: Lowryder#2

        ok kijk

        ik heb een klein kweekkastje van 560 breedte 340 diep en met kleine aanpassingen 610 hoog
        daar moet ik het dus mee doen dus ze moeten ongveer 40-50cm zijn omdat ik ook nog aan mn lampen moet denken dat is ongveer 4 cm

        dus ik ben er nog steeds niet helemaal uit want ze moeten niet te klein zijn en niet te groot en met het maximale opbrengst van de plantjes

        wat mischien raar klinkt is dit
        wat zit er tussen 18/6 en 12/12

        15/9 mischien is dat wat genoeg licht en toch ook genoeg donker

        Comment


          #5
          Re: Lowryder#2

          Als je ze op 18/6 zet gaan ze min. 25 & Max. 50 cm worden.
          Heb het net gelezen

          Was ook benieuwd want ik ga er binnekort ook een paar zetten

          Grtzzz
          Take a look at my Ice-Cold-Killers!

          Comment


            #6
            Re: Lowryder#2

            hmm mischien weet bobo er meer van maar denk je dat het dan past in mijn kastje ik wil er op zn minst 8 er in willen hebben 2 onder elk lamp

            Comment


              #7
              Re: Lowryder#2

              Dat kan je zelf kiezen, veel zeggen dat het beste resultaten behaalt worden onder 18/6.

              Je kan het zowat zelf kiezen, het maakt voor de Lowryder niet zoveel uit.

              @Sammy
              Dat heb ik nog nooit gehoort of gelezen, van waar weet je dat?
              lol , dan zijn ze op 5 weken klaar? nee, dat klopt niet.

              Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
              Als je hem op 24/24 zet, ben je 2 keer zo snel klaar als met 12/12. Maar heb je ook een kleinere oogst.
              Ik weet niet of je planten echt rust nodig hebben qua licht en hoe belangrijk dat is.

              De tussen oplossing 18/6 of 20/4 is denk ik wel het beste. Maakt niet zoveel uit waarschijnlijk.

              Comment


                #8
                Re: Lowryder#2

                oke dan ga ik voor de 18/6
                maar nu is mijn hokje dan groot genoeg om niet te hoeven scroggen de afmetingen zijn 57cm breete die 35cm en hoogte is 57cm maar met wat kleine aanpassingen kan mijn hoogte groter worden tot een cm of 63

                want aangezien lowryder max ongeveer 50cm worden

                Comment


                  #9
                  Re: Lowryder#2

                  - de lampen en potten, goh ik weet het niet.
                  Anders zal je ze een beetje moeten buigen he.

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: Lowryder#2

                    Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                    - de lampen en potten, goh ik weet het niet.
                    Anders zal je ze een beetje moeten buigen he.

                    Peace

                    ja dat kan natuurlijk ook
                    Schutto In tha house

                    Comment


                      #11
                      Re: Lowryder#2

                      Die (LR#2) van mij zijn 9 april gezaaid en heb ze tot ze gingen bloeien op 18/6 gehouden.
                      Vanaf dan op 12/12, ze leven dan wat langer wat in mijn geval fijn was ook om het zaad te laten rijpen.

                      De dames zijn een dikke 60 cm hoog geworden, vol met zaad.
                      De overlevende dekhengst werd ruim 80 cm.
                      Begin juli geoogst, na exact 3 maanden.

                      We moeten niet te moeilijk doen over (deze) plantjes kweken, gewoon beetje ritme van de natuur aanhouden. 20/4 of 18/6 prima voor AF.

                      18/6 en 12/12 zijn wat goedkoper kwa energie met een HPS lamp, terwijl de opbrengst op 20/4 volgens mij niet veel hoger is.

                      Joint Doctor heeft ergens een grow guide voor LR#2 online. Ik meen me te herinneren dat hij 16/8 in de bloeitijd adviseerde.

                      Maar alles kan dus....

                      Groetjes
                      B.

                      Comment


                        #12
                        Re: Lowryder#2

                        Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
                        @Sammy
                        Dat heb ik nog nooit gehoort of gelezen, van waar weet je dat?
                        lol , dan zijn ze op 5 weken klaar? nee, dat klopt niet.

                        Comment


                          #13
                          Re: Lowryder#2

                          maar wat ik als beginner weet je laat je plant een aantal dagen groeien op 18/6 of 24/24 en daarna 12/12 dus wat als ik ze gewoon meteen al op 12/12 zet dan groeien ze toch ook niet hoog ??

                          @buizerd: hoe kunnen jouwe dan zo groot worden tenzij je allemaal moedertjes heb
                          kijk een mannetje dat is normaal dat die groter word want die wilt zijn bevruchting kwijt

                          Comment


                            #14
                            Re: Lowryder#2

                            60 cm is niet ongebruikelijk voor LR#2 vrouwen hoor.

                            Voor een paar stuivers bouw je een simpel kastje van een meter hoog (al is het enkel een frame met zwart wit folie) en 60 bij 60. Daar krijg je met beetje mazzel 3 a 4 volwassen LR#2 in.

                            Hoe dat zit met licht enzo weet ik niet, ik zou de eerste weken gewoon 18/6 doen.

                            Groeten
                            Buizerd

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X